faucet-1529179_960_7201

איך גלאי נזילות מים יכול באמת לעזור?

ציוד אלקטרוני לגילוי ואיתור נזילות כולל מגוון רחב של כלים ואמצעים. במאמר הבא נסביר איך גלאי מן הסוג הזה יכול לעזור ומתי להשתמש בו

שירותי איתור וגילוי נזילות מים ניתנים על ידי קבלני ביוב ואנשי מקצוע. מטרת השירות היא לסייע באיתור מקורות הנזילה ולמנוע הוצאות מיותרות. בנוסף, כיום ניתן להשתמש במגוון רחב של ציוד אלקטרוני.

בחירת ציוד וחיסכון בהוצאות בעזרת גלאי נזילות

בראש ובראשונה, גלאי נזילות יכול באמת לעזור כי הוא מאפשר לבחור את האמצעי המתאים לפי סוג הבעיה. מצלמות תרמיות למשל מיועדות לאיתור נזילות בעזרת הפרשי טמפרטורות, מצלמות סיב אופטי מוחדרות לתוך קווי הביוב והמרזבים לטובת צילום מבפנים, קולרטור הוא מחשב שמזהה את מקום הפיצוץ מתחת לאדמה ועוד.

שנית, הגלאי יכול לעזור כי הוא מונע את הצורך בהריסת מבנים, שבירת קירות והרמת מרצפות. בעזרת הגלאי ניתן לזהות את מוקד הבעיה ולא רק את הסימפטומים. הגלאי יכול לעזור לאיתור נזילות בדירות חדשות וישנות, לחיסכון בהוצאות ולשמירה על רמת חיים גבוהה לאורך זמן.

מה היתרונות של גלאי נזילות?

גם ברמה המקצועית יכול גלאי נזילות לעזור הרבה יותר מאשר אמצעים אחרים לטיפול בבעיות צנרת. הנה למשל כמה יתרונות שלו בהקשר של פתרונות אינסטלציה:wall-1767620_960_720

א. דיוק – הגלאי מאפשר למצוא בדיוק את מקור הבעיה. הוא מבוצע עבור נזילות תת קרקעיות, בחצרות וגינות ובמקומות ציבוריים. הדיוק הוא בין היתרונות הבולטים של הגלאי ולכן הוא מומלץ על ידי אנשי מקצוע.

ב. ידידותי לסביבה – שימוש בגז לטובת גילוי ואיתור נזילות נחשב ידידותי לסביבה. בתהליך איתור נזילות תת קרקעיות משתמשים בגזים אקולוגיים שלא פוגעים בצינורות, בבעלי חיים, באנשים או בצמחיית הגינה עצמה. זו בדיקה בטיחותית שעומדת בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.

ג. עלויות – החיסכון בהוצאות שנובע ממניעת הצורך בשבירת ריצוף וקירות הוא רק חלק מההוזלה המצטברת בעלויות. לחיסכון הזה יש להוסיף גם את העלויות הנמוכות של איתור נזילות תת קרקעיות באמצעות גז או ציוד אלקטרוני אחר.

כך תבחרו שירות וציוד לאיתור נזילות

לכל גלאי נזילות יש יתרונות וחסרונות אחרים. השימוש במצלמה תרמית מתאים לגילוי ואיתור נזילות בצנרת תת קרקעית גדולה, אך הוא פחות רלוונטי לצנרות קטנות כמו בדירות ישנות. גלאי לחות ורטיבות מיועד לאיתור נזילות במקומות ספציפיים, בעוד מכשירי שמע לא מתאימים לסביבה רועשת. כמו כן, קיימים גלאי קווים תת קרקעיים וגלאי צנרת לבריכות שחייה בלבד, לעומת גלאים לבדיקת תוואי צנרת מפלסטיק או מתכת.

לסיכום, הגלאי יכול באמת לעזור כי הוא משמש כאמצעי העיקרי לאיתור מוקד הנזילה בצנרת. אפשר לשלב בין סוגים שונים של ציוד אלקטרוני על מנת לנסות לאתר את מוקד הנזילה, או להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הפתרונות הקיימים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד