farmer-880567__340[1]

איזה בעלי חיים בדרך כלל מופיעים בחורף וצריך להדביר אותם

בחורף ישנם מזיקים שממש כמונו מחפשים בית חם שיהווה מחסה מפני הגשם והקור

למרות שלרוב נהוג לחשוב שרוב החרקים והמזיקים מגיחים באביב ובקיץ כשהשמש זורחת והטמפרטורות עולות, ישנם חרקים ומזיקים מסוימים שדווקא ניתקל בהם בחורף הרבה יותר. זה אפילו הגיוני לגמרי, בחורף קר וגשום, ולכן אותם בעלי חיים זקוקים למחסה הגון מפני הגשם והקור, ומה יכול להיות מחסה טוב יותר מבית מגורים מחומם? כך שלפעמים נצטרך לשכור שירותי הדברה גם בחורף. מזיקי החורף הנפוצים כוללים בתוכם עכברים, חולדות, נמלים, ותיקן גרמני ואת כולם ניתן להרחיק באמצעות מדביר מקצועי ומנוסה.

המזיקים הנפוצים בתקופת החורף

  • עכברים – עכברים הם יונקים קטנים ופרוותיים. בתקופת החורץ הם יוצאים מהמחילות בחיפוש אחר בית חם להעביר בו את החורף. במידה ואתם גרים בבית צמוד קרקע שיש בו סדקים או פתחים שדרכם העכברים יכולים להיכנס, יש סיכוי שהם יתמקמו בבית שלכם. ניתן להימנע מכך על ידי אטימת סדקים ופתחים, ובמקרה הצורך על ידי שכירת שירותי הדברה מתאימים.
  • חולדות – בדומה לעכברים גם החולדות מחפשות בית חם לחורף, בניגוד לעכברים, החולדות נוהגות לחיות במערכת הביוב ולכן הן נושאות איתן מחלות רבות ומהוות סכנה בריאותית ממשית. לכן, אם אתם חושדים שחדרה אליכם הביתה חולדה חשוב מאוד להיעזר בשירותי הדברה בכדי להרחיק אותה ואת המחלות שהיא נושאת.
  • נמלים – למרות שנמלים באמת נפוצות הרבה יותר בתקופת הקיץ והאביב, ניתן למצוא במהלך החורף נמלים אשר מחפשות מחסה מפני הקור, או מזון לחורף. כך שבמקרים בהם יש שאריות מזון על הרצפה או השיש, יהיה ניתן למצוא נמלים רבות גם בחורף. גם נמלים ניתנות להרחקה על ידי מדביר ולכן אין סיבה לדאגה.anthill-140643__340[1]
  • תיקן גרמני – בארץ קיימים שני סוגים עיקריים של תיקנים: אמריקאי וגרמני. בעוד התיקן האמריקאי נפוץ בעיקר בחודשי הקיץ, התיקן הגרמני מעדיף את החורף. תיקנים הם חרק שמעביר מחלות רבות ולכן חשוב מאוד להדביר אותם בזמן.

גם בחורף חשוב לדאוג להדברה נכונה

מאחר ובחורף ישנם מזיקים שונים מאשר בתקופת הקיץ, חשוב לדאוג לשכור שירותי הדברה לקראת החורף אם אתם סובלים ממזיקים. בעלי החיים הנפוצים בחורף הם מזיקים שיכולים לגרום ממחלות ולכן חשוב להימנע מהם ככל האפשר ולהדביר אותם בזמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד