הדירה שלנו

איך נעלה את ערך הדירה שלנו?

השקעה בנדל”ן הפכה לאחת ההשקעות המשתלמות ביותר, בעיקר בימים בהם השקעות בקופות חסכון, באגרות חוב ומניות – הן השקעות שכבר הפכו לכאלה שאינן משתלמות. בשנים האחרונות יותר אנשים מנסים להעלות את ערך הדירה שלהם, בין אם מדובר בהשקעת נדל”ן ובין אם מדובר בצורך למכור את הדירה ולהשיג בית גדול יותר, בית פרטי או להשאיר נכס יוקרתי לדורות הבאים. אז כיצד ניתן לעלות את ערך הדירה? כמה דרכים במאמר הבא.

השקעה בפיתוח הסביבה – אחת הדרכים לעלות את ערך הדירה היא השקעה בפיתוח סביבת המחייה בה אתם גרים. השקעה מסוג זה אולי אורכת זמן, אבל היא משתלמת לטווח הרחוק. השקעה מסוג זה דורשת מעורבת חברתית וזאת לצורך פיתוח הסביבה בה אתם גרים. השקיעו זמן וגייסו אנשים ומשאבים לצורך פיתוח גינות בסביבה, גנים ציבוריים, פתיחת ספריות, השקעה בנוף הציבורי, פתיחת חנויות מרכזי קניות, בתי קפה ועוד. נסו לברר כיצד אפשר לפתוח יותר חוגים במתנ”סים ולגייס כספים לפתח את הנוף באזורכם – בצורה זאת תוכלו להעלות את המחירים של הדירות ובבתים באזור. זכרו – יותר פעילות, והשקעה תמשוך יותר אנשים ואוכלוסיות גבוהות לאזור המגורים שלכם.

שיפוץ הדירה והבניין שלכם – אחת הדרכים המהירות להעלאת הנכס שלכם, היא שיפוץ הדירה שלכם. נראות הבניין בו אתם גרים והדירה שלכם היא חלק בלתי נפרד משווי שלה. אם הבניין שאתם גרים בו יראה משופץ ונאה, גם ערך הדירה שלכם יעלה. לשם כך תוכלו לבדוק כמה יעלה לכל הדיירים לשפץ את הבניין, (נסו לשכנע את הדיירים לבצע שיפוץ כולל ולהסביר להם שגם ערך דירתם יעלה), שפצו במקביל את דירתכם. כיום ניתן לבצע שיפוץ מסיבי לדירה שכולל החלפת צנרת, דוודים, בניית מטבח חדש, הורדה או הוספת קירות וכל מה שכרוך בשיפוץ מסוג זה, או שיפוץ קוסמטי שכולל צבע בכל הבית, החלפת דלתות, הרמת קירות גבס החלפת דלתות ארונות מטבח ועוד.

שכרו חברת ניהול ועד ביתחברת ניהול ועד בית היא פתרון מושלם להעלאת ערך הדירות ושמירה על בניין נעים נקי ומתוחזקת. חברות מסוג זה מקנות את שלל השירותים לבניין החל משירותי ניקיון, אינסטלציה, שיפוצים, תחזוקה, פינוי פסולת וכל מה שבניין זקוק לו, והן לא רק ששומרות על בניין נקי יפה ומטופח הן גם מעלות את ערכו. חברות מסוג זה מעלות את ערך כלל הדירות והבניין, והן מחליפות את שיטת ועד הבית הישינה, בשיטה חדשה ויעילה הרבה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד