איך לבחור מורה לגיטרה? - טיפים למתלבטים?

איך לבחור מורה לגיטרה? – טיפים למתלבטים?

נגינה בגיטרה דורשת השקעה – אתם קונים גיטרה, מקדישים זמן ומאמץ כדי ללמוד לנגן וגם בדרך כלל משלמים לא מעט כסף למורה, שילמד אתכם את רזי השליטה בכלי הנגינה הפופולרי.

אז איך בוחרים את מורה לגיטרה מתאים? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט.

 

  1. מיקום גיאוגרפי

לא כל ההחלטות צריכות להיות קשות מיקם גיאוגרפי הוא אחד השיקולים המרכזיים בבחירת מורה לגיטרה, שיכול להגיע אליכם בקלות (או אתם יכולים להגיע אליו). זהו השיקול הפרקטי והחשוב מכולם, לכן הוא גם ראשון.

 

  1. ניסיון בהוראה לאוכלוסיות שונות

הכוונה לניסיון בהוראת נגינה בגיטרה כמובן. ככל שיש למורה שלכם יותר ניסיון, כך יהיה לו קל יותר להתאים לכם את שיטת הלימוד, את הקצב הנכון וכן הלאה, אם כי לפעמים דווקא מורה בלי ניסיון יכול לעשות עבודה לא פחות טובה. לאלו שרוצים ללמוד מבלי לצאת מהבית, ניתן למצוא מורים פרטיים אונליין באתר לימודנעים.

 

  1. ניסיון מוזיקלי

האם המורה שלכם לגיטרה הוא במקרה גם נגן בלהקה? אולי כותב מוזיקה למוזיקאים אחרים? אולי היתה לו בעבר קריירה של נגן גיטרה באירועים? כל אחד מאלה יכול להעיד על ניסיון עשיר בתחום המוזיקה, אשר באופן טבעי, הופל את המורה שלכם לגיטריסט טוב יותר ולכן, גם מסוגל ללמד אכם יותר סגנונות, נגינה ברמה מתקדמת יותר וכן הלאה.

 

  1. סגנון מוזיקלי מועדף

הטיפ הבא מיועד בעיקר לתלמידים מתקדמים, שכבר למדו את הבסיס ורוצים להתפתח. במקרה הזה, אתם צריכים למצוא מורה שמנגן בסגנון המועדף עליכם, שכן רק ככה תוכלו להתקדם ולהתפתח בסגנון שמעניין אתכם.

 

לסיכום

למרות ששיעורי גיטרה אינם משוקללים כחלק מתהליך חישוב ממוצע בגרויות, בחירת מורה לגיטרה צריכה להתבסס על שיקולים פרקטיים, אבל גם על העדפה מוזיקלית ועל כימיה אישית. שילוב של כל השיקולים האלה ישמש לכם מפת דרכים מדויקת ויביא אתכם למורה המתאים לכם ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד