הכהיית חלונות לרכב

איפה כדאי לעשות הכהיית חלונות לרכב?

אם אתם נמצאים ברכב שלכם בשיא הקיץ או מחנים אותו בקיץ באזור ללא צל, אתם בוודאי מבינים עד כמה נורא להיכנס או להיות ברכב הלוהט. במקרה שכזה אתם בטח מפעילים את המזגן בעוצמה הכי גבוהה והרכב מתאמץ. אם יש לכם נוסעים נוספים ברכב מאחורה המזגן בוודאי לא מגיע אליהם ועל כן חם להם מאוד. הפתרון הטוב ביותר להתמודדות עם הסיטואציה המדוברת הוא להכהות את חלונות הרכב. במקרה של חלונות כהים יותר, הרכב פחות מתחמם ולרוב גם אין צורך להפעיל את המזגן בעוצמה הגבוהה ביותר. מבזבזים גם פחות דלק כי יש ניצול חכם וטוב יותר של מיזוג האוויר.

יתרונות נוספים להכהיית חלונות

ישנם עוד מגוון יתרונות להכהיית חלונות כגון: מדובר על מראה הרבה יותר יוקרתי לרכב, השמשות יגנו עליכם מפני קרני השמש ועל ריפודי הרכב, זה מאפשר לשמור על הפרטיות של הנוסעים במושב האחורי ועוד. בעבר, הכהיית חלונות הייתה רלוונטית בעיקר עבור רכבי יוקרה, אך כיום, מדובר על מוצר שכל אדם  יכול להרשות לעצמו. כאשר בוחרים במקום הנכון לצורך הכהיית החלונות ניתן להנות מחלונות כהים ואיכותיים ברמה הגבוהה ביותר, במחיר נוח ומשתלם. המחיר להכהיית חלונות יכול להתחיל מ100 ש”ל לחלון, כאשר השחרה מלאה של הרכב יכולה להגיע ל500 ₪. כמובן שהמחירים ישתנו בהתאם לסוג הרכב.

היכן ניתן להכות חלונות רכב?

כיום ישנם מגוון מוסכים או חברות שמציעות הכהיית חלונות באמצעות ציפוי חלונות נגד שמש, אך  חשוב מאוד לבחור את החברה האמינה והמקצועית ביותר, אשר ידוע כי תבצע את העבודה בצורה איכותית ותאפשר לכם להנות מכל היתרונות של הכהיית חלונות. כמובן שחשוב לבחור גם את השיטה המתאימה לכם לצורך תהליך השחרת החלונות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד