אביזרים לתינוק

אביזרים לתינוקות – להיערך מראש

רשימה מסודרת של אביזרים לתינוקות תעזור לכם להיערך לקראת בואו (או בואה) הביתה, של הרך הנולד. במקום להתרוצץ בהמשך ולהרגיש לחוצים, היערכו כבר כעת והרגישו מרוצים. 

היערכו עם ביגוד מתאים

רשימה מוצלחת של אביזרים לתינוקות יכולה להתחיל עם כמה פריטי לבוש ובגדים שטוב להיערך איתם מראש. למשל, אוברול, בגד גוף. העדיפו פריטים שיהיה לכם נוח להלביש ביום ובלילה, וכן כאלה שמאופיינים ברכות נעימה וגמישות. אל תשכחו את הגרביים והכובע. מרבית בגדי האיכות תפורים על  בסיס של כותנה איכותית ותוספת סיבים שמשפרים את הגמישות. 

אביזרים לרחצה 

מלבד בגדים, אביזרים לתינוקות שחשוב לרכוש מראש אלה כל הפריטים שישמשו לרחצה. זיכרו לרכוש למשל מגבת רכה ונעימה, אל סבון שמתאים לעור העדין. אם אין בבית, זיכרו לרכוש אמבטיה לתינוקות. כמו כן, שימו לב לא לשכוח מדחום לבדיקת חום המים. שיטת הבדיקה באמצעות המרפק טובה אבל לא כל כך מדויקת. 

אביזרים לשינה והחתלה 

אביזרי תינוקות מתאימים יקלו עליכם לחתל את התינוק ויעניקו לו שינה שליווה ונעימה. כך, זכרו להתאבזר עם מזרוני תינוק ושעווניות. הקפידו לקנות מזרון החתלה. אם עדיין אין לכם עריסה, בחרו סוג איכותי ועדיף קומפקטי. במידה ויש לכם לול (שמתאים מגיל מספר חודשים), זיכרו לבדוק אם צריך להחליף את מגן הראש. אפשר לקנות כבר כעת, כדי שלא יחסר לכם מאוחר יותר. ועוד דבר שחשוב להכין כבר מעכשיו – שמיכה טובה ונעימה שתשלים את הנדרש. 

כמה טוב להתכרבל עם כרבוליות 

תינוקות קטנים מרבים לישון ועם היערכות מוקדמת תספקו לכם שינה טובה, רכות נעימה. היערכו מראש עם כרבוליות – שקי שינה המיועדים לתינוק. שמיכות עיטוף וחיתולי בד גדולים גם הם צריכים להימצא תמיד בהישג יד בבית ומחוצה לו. 

קנו מארז לתינוק עם מגוון אקססוריז ובגדי תינוקות >>>

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד