מטבח

מהם הכללים בבחירת משרד תכנון אדריכלי?

תכנון אדריכלי, בין אם זה לבית ובין אם זה למשרד, הוא מסוג הדברים שאחכ ילוו אתכם לאורך שנים רבות. כלומר, השאלה איך ייראה הבית שלכם, לכמה חללים הוא יחולק והאם השימוש בו יהיה פונקציונאלי ונוח היא שאלה חשובה ולא כדאי להקל בה ראש. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב לאיזה משרד תכנון אדריכלי אתם פונים כי בכל מקום תוכלו לקבל שירות קצת שונה. ישנם מספר כללים שכדאי להקפיד עליהם ושיוכלו להוביל לכך שתצאו מרוצים מהשירות והם:

  1. בדקו את הניסיון: ממתי קיים המשרד שאליו אתם פונים? האם מדובר על אדריכלים ועל מעצבים שעובדים בתחום הזה מזה שנים?

  2. האם הסגנון מתאים לכם: זה נכון שהמטרה של משרד העיצוב והאדריכלות היא לקחת את החלום של הלקוח ולהפוך אותו למציאות, אך בדרך גם נכנס סגנון העבודה של אנשי המקצוע. לכן חשוב לבחור משרד תכנון אדריכלי שאתם מתחברים לסגנון היצירתי שלו. תוהים איך תוכלו לברר זאת? פשוט מאוד – על ידי כך שתראו כמה שיותר עבודות שביצע המשרד בעבר.

  3. האם הצעת המחיר הגיונית: היום ניתן לפנות אל מספר משרדי תכנון אדריכלי ולבקש הצעות מחיר לשירות הדרוש לכם, להשוות ביניהן וכך לבחור. אין שום סיבה שתבחרו משרד שהמחירים בו יקרים מידי כי לא תמיד זה יוביל לתוצאה יפה יותר.

  4. משך העבודה: תוך כמה זמן מבטיחים לכם שהמשימה תסתיים? האם מדובר על כמה שבועות, חודשים או יותר מידי? לכל אחד מאיתנו יש פרק זמן מסוים שאחריו הוא רוצה שהעבודה כבר תהיה גמורה ולכן חשוב להתייחס גם לנתון הזה.

  5. הטכנולוגיה שעומדת לרשות המשרד: כדאי לבדוק שאתם פונים אל משרד תכנון אדריכלי שבו חלק מהעניין זו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. האם עושים במשרד שימוש בהדמיות תלת מימד שיכולות לסייע לכם להבין מה מתכננים עבורכם? הטכנולוגיה הזאת כבר קיימת בימינו כך שחבל יהיה לפנות אל משרד שלא עושה בה שימוש.

את כל הפרטים אודות משרדי העיצוב והאדריכלות הרלוונטיים תוכלו לברר בימינו בקלות רבה, אז למה שלא תתחילו להתעמק בעניין הזה עוד היום? עדיף לבחור משרד שתצאו מהשירות שלו כמה שיותר מרוצים כי לרוב מדובר על עיצוב של חללים חשובים כמו הבית הפרטי או המשרד העסקי שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד