VPS

מה כדאי לדעת על שרת וירטואלי (VPS)

אם כבר יש לכם אתר או שאתם מתכננים להקים אתר משלכם לצרכים מקצועיים או מתוך עניין, אתם יודעים כבר שאחד המונחים הבסיסיים בתחום זה הוא שרת. כלומר, האתר שלכם נבנה על ידי איש מקצוע בצורה מסוימת ובשימוש בפלטפורמה טכנית כלשהי שבחרתם, אבל האתר עצמו חייב להיות מאוחסן עם הכתובת שלו במקום כלשהו שנושא אותו ואת התנועה אליו. זהו השרת שלכם, ויש כל מיני שרתים בתצורות שונות שאתם יכולים להשתמש בהם. אחד מהם הוא השרת הווירטואלי, – VPS. שרת זה הוא ראשי תיבות של Virtual Private Server.

מה זה שרת וירטואלי למעשה?

שירות אחסון בשרת וירטואלי בעצם משכיר לכם שטח אחסון בגדלים שונים כאשר אינכם בטוחים כמה אחסון יש צורך לרכוש מראש. מכיוון שהוא וירטואלי ומשתנה במהירות לפי מספר האתרים שמאוחסנים בו וגודלם משתנה כל הזמן, הוא גמיש יותר ומאפשר גם לכם להתגמש עם הזמן. אתם יכולים להתחיל באחסון אתרים בארץ בגודל קטן אם האתר שלכם קטן ונפח התנועה שלו אינו גדול, ובהדרגה להגדיל את החבילה שלכם לפי התנועה שגדלה לאתר שלכם כדי למנוע היתקעות של הגולשים בדפדוף באתר שלכם. זה נחשב בדרך כלל לפתרון נוח וזול ומהיר מאוד מבלי לבצע שינויים טכניים מעמיקים.

יתרונות השרת הווירטואלי

מכיוון שתוכנת השרת היא וירטואלית היא גמישה יותר לחלוקה ולכן מאפשרת את השינויים האלה כל הזמן גם אצלכם בזמן אמת. כך שכל חברת אחסון יכולה להשכיר שטחי אחסון על שרת מרכזי אחד וכל לקוח מנהל את השרת הווירטואלי שלו בעזרת כל מערכת הפעלה שירצה וללא תלות בלקוחות האחרים ובשרתים הווירטואליים שלהם. כך ששירות זה מעניק לכם גם יותר עצמאות ושליטה באתר שלכם ובניהול התשתיות שלו לטעמכם ולפי הצרכים שלכם. העלות נמוכה יותר משום שלא מדובר בשרת פיזי שהוא רק שלכם, ומכיוון שאין התחייבות לטווח ארוך המחירים יכולים להשתנות.

חבילות שונות של חומרה

חבילות שמשווקות בשרת וירטואלי (VPS) מאפשרות לכם גם לא להיות כבולים לחומרה מסוימת אלא להשתמש בתוכנות ובחומרות שונות כך שגם שם אתם לא כבולים למה שהתחלתם או אלא גדלים בהדרגה ומשנים תוך כדי תנועה. שרת וירטואלי גם אינו מושבת לצורך תחזוקה לאורך זמן כמו שרת ייעודי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד