רכישת מוצרי פרסום

טיפים לרכישת מוצרי פרסום

הרעיון של קידום בית העסק ושגשוגו הינו רעיון וחלום של כל עסק מתחיל ואפילו מתקדם. בעלי העסקים משקיעים לא מעט כספים בכדי לקרום עור וגידים ולהעלות את אחוז המכירות וההכנסות השנתיות. איך למעשה הופך בית עסק אנונימי לעסק מצליח בעל שם ומותג? בין כל שלבי הרכישה אותם עוברים הלקוחות שלכם, הם למעשה מצפים מכם בין היתר שלא לוותר על עקרון החביבות, העיקרון בו אתם למעשה מראים להם כי תשמחו אם יהיו חלק מהארגון שלכם. חלק ממקבץ לקוחות מרוצים. אז מה עושים כאשר מדובר בעסק קטן או גדול? כל התשובות במאמר שלפניכם.

טיפ מס’ 1: השתמשו במוצרי פרסום ללא קשר לגודל העסק

יש מצב בו העסקים הקטנים מוציאים את עצמם מהמשוואה של שימוש במוצרי פרסום. הגיע הזמן לקחת בחשבון כי כל עסק יכול להצליח בזכות מוצרי פרסום נכונים. מיותר לציין כי גם עסקים שהם לא גדולים יכולים להשתמש בצורה יעילה במוצרי הפרסום ובפרט שיבחרו נכון.

שזה אומר?

  • מוצרי פרסום מיועדים גם לעסקים קטנים ולא בהכרח רק לתאגידים או חברות גדולות. אפשר למעשה להוציא את הדבר לפועל בחלוקה של מוצרים גם ללקוחות וגם לעובדים. זה חשוב כי באמצעות הדבר הנ”ל מייצרים למעשה עיקרון של חביבות, של אמון ובסופו של דבר לרכישה קבועה.
  • אז איך עושים זאת? בעיקר באמצעות לוגו חברה או הענקת פרטי לבוש לעובדים שלכם. זה אולי יעלה יקר בהתחלה אבל הלבוש המכובד לעובדים והפרסום הנכון לעסק, ישנה את הדברים ויעצים את בית העסק שלכם.

טיפ מס’ 2: תנו לעובדים שלכם למתג אתכם באמצעות מוצרי פרסום

אל תבנו רק על הלקוחות, תנו לעובדים שלכם למתג אתכם  וצפו להפתעות ומינוף בית העסק.

איך עושים זאת?

  • מיותר לציין כי העובדים שלכם הם המשווקים הכי טובים. הם משתמשים במוצרי פרסום עצמם, הם מאמינים במוצר שלכם, מכירים ועובדים איתו. יש יותר טוב מלבקש מהם ללבוש על עצמם משהו ששם המותג עליו?
  • אפשר גם להעניק לעובדים מוצרי פרסום ושהם למעשה יחלקו אותם תוך כדי קידום מכירות, סגירת עסקה או במסגרת תערוכה וכנס.
  • חשוב לציין גם את המוצר פרסום המודפס, כאמור ,חשיפה לשם ולמותג שלכם. זה חשוב כי כך אתם נחשפים לקהל ממוקד, זה שהייתם רוצים אותו כלקוח קבוע ונאמן.

אז כבר אמרנו, גם למתג את העסק באמצעות העובדים זו שיטה וגם למתג את המוצרים אותם מקבלים הלקוחות זו שיטה – כאמור, זה לא סותר את זה וזו למעשה הצלחה כי המוצר אמר את דברו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד