שואב אבק

איזה סוג שואב אבק כדאי לקנות

 

בהתלבטות שלנו לגבי סוג או דגם שואב האבק שנרצה לקנות, אנו מתלבטים בדרך כלל בין שואב אבק רגיל לשואב אבק רובוטי. אבל אם כבר החלטנו ללכת בגדול, ובחרנו בשואבי האבק הרובוטיים שהפכו פופולריים יותר בשל היכולת שלהם לעבוד לבד ולתת לנו לנוח – חשוב לדעת באיזו דגם לבחור, וזאת על מנת שמיטב כספו לא ייזרק לפח. אז באיזה דגם של שואב אבק כדאי לבחור? כמה המלצות טובות בהמשך.

בחירת שואב אבק לפי המבנה שלו – בבחירת שואב אבק רובוטי, חשוב לשים לב למבנה שלו. שימו לב כי המבנה שלו אינו עגול, או מרובע, ובחרו במנה בצורת האות D. מבנה זה מאפשר הגעה אל כל אזורים והפינות בבית. שואב זה מאפשר פעולה יעילה יותר של השואב תוך סירקולציה בחלל הבית.

דרך השימוש בשואב האבק – בבחירת שואב האבק חשוב לשים לב לאופן השימוש בו. בדקו כי שואב האבק הרובוטי פשוט ונוח לשימוש, וכי אתם יכולים לתפעל את כלל החלקים והמברשות של השואב בצורה נוחה.

גודל מיכל האחסון של השואב – למרות ששואבי אבק רובוטיים נחשבים קומפקטיים, מיכל האחסון שלהם עליו להיות גדול. בסדקו שהשואב מתאים לחלל שלכם, אך שגודל מיכל האחסון שלו מספיק גדול כדי לשאוב את כל חלקי הבית.

אביזרי שואב האבק – כאשר אתם בוחרים את השואב, שימו לב לאביזרים שמגיעים עמו. חשוב כי שואב האבק יגיע עם מברשת סיליקון לניקוי פנאלים, מיכל גדול, מערכת ניווט לייזר לשאיבה נקודתית ועוד.

עוצמת שואב האבק – עוצמת שואב הינה מאפיין חשוב בבחירת השואב. שימו לב שעוצמת השואב תהייה גבוהה במיוחד ותוכל לאפשר שאיבת כל סוגי הלכלוכים שקיימים בבית כולל שערות, ושערות של חיות המחמד.

מסנני השואב – וודאו כי השואב מכיל מסננים לסינון אנטי אלרגני. סינון אלרגנים עוזר לשמור על בריאות בני הבית.

לסיכום, על מנת לבחור שואב אבק טוב, חשוב לבחור שואב אבק חזק שמכיל טכנולוגיה ייחודית המזהה את המקומות בהם יש לשאוב את הרצפות, וכזה שהוא בעל טכנולוגיית לייזר ייחודית ומתקדמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד