שחייה

איך לומדים שחיית חתירה?

סגנונות השחייה רבים ומציעים לא מעט לאנשים שרוצים ללמוד לשחות. זה מתחיל משחיית פרפר, שחיית חזה ואפילו שחיית חתירה. אז איפה ממשים את הלימוד? אילו עזרים נכונים ללימודי שחייה והאם הם נכונים? מה הבגדים הראויים ללימוד ואיך אפשר ליצור ראות נכונה מתחת למים? לפני שאתם שואלים את השאלות הבאות, אולי כדאי לחפש מקום שינחה אתכם בצורה הנכונה כך שהלימוד יהיה מהנה, קל, נכון ובעיקר בטוח.

אז הבנתם נכון, השאלות הנשאלות לא קשורות רק באביזרים, בדרכים או שיטות, אלא גם בבחירת המיקום הנכון ללמוד שחייה על פי כל הכללים והבטיחות. כדי שלא תשגו במעמד לקיחת ההחלטה, הנה כמה כללים שעליכם לדעת.

מה זה שחיית חתירה ללא נשימה?

כאשר מדברים על שחיית חתירה ללא נשימה, מדברים למעשה על שחייה שלקראת סופה משחררים את כפות הידיים והאצבעות ברגע שנגמר האוויר. ברגע הזה נעמדים באיטיות, מביאים את הברכיים לבטן, מותחים ידיים לאחור וכאשר הרגלים על הרצפה מרימים למעשה את הראש. זה חשוב כי שחרור כפות הידיים מעניק לגוף התארכות, כמו כן מעניק יכולת לצוף נכון ולהיות במוכנות מלאה לתרגילי הנשימה הבאים.

שחייה ללא נשימה עם מתיחה איטית

גם כאן, שחיית חתירה ללא נשימה ורק בסוף למעשה מייצרים מתיחה. לאורך כל המתיחה הראש כלפי מטה- זה שוב כדי לשמור על הצוואר וכמובן על הגב התחתון. ברגע שנגמר האוויר, מתהפכים על הגב ונעמדים בצורה איטית. גם כאן פעולה זו חשובה כדי לשמור על הגב התחתון וגם לעמוד בקלות למרות הסנפירים. מטרת התרגיל להסתגל לסנפירים עצמם ולהרגיל למעשה את הגוף לאורך כל התנועה כדי שבעתיד יהיה ניתן לנשום בקלות.

בסיכום דבר, יש לא מעט שיטות ומטרות לכל הליך שאתם עוברים בשלבי לימוד השחייה. למה חשוב ללמוד אצל מדריך מוסמך? כי הוא למעשה בעל היכולות להתאים לכם בקצב האישי שלכם את שלבי השחייה מבלי שתפצעו או תרגישו כי עשיתם תנועה לא נכונה שלא מביאה אתכם לשום מקום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד