מתנות לילדי הגן

אילו מתנות אפשר לתת לילדי הגן

ילדים בגן הם יצורים תמימים וניתן בקלות ‘לקנות’ אותם בכל מתנה שהיא, גם אחת שנקנתה בשוק השקל במבצע של 10 ב- 5. אבל מה, הבעיה מתחילה כאשר צריך גם להרשים את ההורים. או אז חייבים להשקיע במתנה יקרה ומרשימה אשר בהכרח תגרום להורים להרגיש כי הגן ‘שלהם’ הוא הגן הכי טוב בעיר. עם זאת, עדיין חשוב מאוד לקחת בחשבון שהמתנה מיועדת לילדים ויש להתאים אותה לרמה שלהם.

מתנה ליום יום

ישנן מתנות לילדי הגן מרשימות שמיועדות לשימוש יום יומי כמו למשל תיקי גן מעוצבים, כוסות מודפסים, כריות מודפסות, חולצות ועוד. אלה מתנות שמצד אחד, אינן יקרות מידי וניתן לרכוש אותן בסיטונאות ולקבל עליהן הנחה, ומצד שני הן גם נחשבות למתנות שכל ילד גן ישמח לקבל. מתנה עם תמונה אישית, מה יותר טוב מזה? כך הילד גם ירגיש מחובר יותר למתנה שקיבל ויאהב אותה. מצד שלישי, אם אתם גם בעניין של להרשים את ההורים, אז גם המטרה הזו הושגה בעת בחירה באחד מסוגי המתנות הללו.

משחק לשעות הפנאי בבית

גננות רבות מעדיפות לבחור במתנה שיכולה גם להעסיק את הילדים ולא רק לשמש כפריט נוי. במקרים כאלה ניתן לבחור להעניק לילדי הגן משחקים עם תמונות ילדי הגן אשר ישמשו כתעסוקה עבורם בשעות הפנאי בביתם. צעצוע איתו הם יוכלו לשחק ביחד עם האחים האחרים בבית או עם השכנים ולצבור עוד שעות של הנאה ביום.

מתנה איכותית להנאה מרבית

דבר אחרון וחשוב ביותר הוא כמובן עניין האיכות של המתנה. ילדים קטנים אינם יודעים לשמור על חפצים עדינים ולהגן עליהם שלא ייהרסו ולכן חשוב מאוד לרכוש עבורם רק מתנות באיכות גבוהה אשר יוכלו להחזיק מעמד גם בתנאי שימוש לא עדינים במיוחד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד