סלטים מרוקאים ליום שישי

סלטים מרוקאים ליום שישי

רוצים לקבל את המתכונים הכי טעימים ומרוקאים שיש לשבת? הכנו עבורכם מאמר מענג במיוחד, עם מלא תבלינים איכותיים ומעוררי תיאבון, שיהפכו לכם את השבת ליום שלא תרצו לעזוב בו את הצלחת. אז הכינו סכו”ם וצאו איתנו לטעימות סלטים מרוקאים ליום שישי.

סלטים מרוקאים ליום שישי 

יום שיש הוא היום הכי כיפי בשבוע. זה היום שבו אנחנו סועדים את סעודות השבת ומכינים את עצמנו ללילה ארוך במיוחד של טעימות וצלחות עמוסות בכל טוב. מעבר לזה שזהו יום קדוש מאוד, האוכל בו, הוא מצווה מפני עצמו.

ולכן, החשיבות שיש להכנת אוכל טעים לשבת היא גבוהה מאוד ויש להפיק ממנה את המירב. אז קבלו כמה מתכונים לשבת שבוודאי יגרמו לכם לחכות לסעודות שישי.

מטבוחה לשבת 

אחד המאכלים האהובים לשבת, היא המטבוחה. טוב, זה אולי לא המאכל הקלאסי שניזונים ממנו באכילה ישירה (יש אנשים שאוכלים מטבוחה כאוכל בודד. ממש כך..) אבל היא נחשבת מהסלטים היותר טעימים במטבח המרוקאי לפחות.

מטבוחה, כולה נעשית מעגבניות ויש לה את המרכיבים הנוספים שממנה היא עשויה, כמו תבלינים מיוחדים, זמן עמידה על האש ועוד נקודות שיכולות להפוך אותה למטבוחה מושלמת.

איפה אפשר למצוא מתכונים לשבת? 

מתכונים לשבת ניתן למצוא ברשת בכמות גבוהה מאוד. המתכונים שיש לשבת הם בלתי נגמרים וכל אחד יכול לבחור את המתכון האהוב עליו באופן שמתאים לו ולילדיו. אנחנו ממליצים לכם להיכנס למתכונים מרוקאים לשבת, שם אפשר למצוא את אלה הטובים ביותר.

אוכל מיוחד לשבתות ולחגים 

שבתות וחגים הם זמנים שבהם עם ישראל טורח ומכין את המאכלים האהובים ביותר. הצטיידות במתכון טוב של פסיפלורה מתכונים לשם כך, תעניק לכם ערב חלומי שלא תוכלו לשכוח שנים רבות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד