chance

איך מתעדכנים בתוצאות צאנס?

 

לא מעט ישראלים נמצאים כל יום בסוג של מתח, בשביל לדעת האם חייהם הולכים להשתנות לטובה או שמא יישארו אותו דבר. זה קורה בעקבות החלטה של רבים מהם להמר במסגרת תחרות צאנס של מפעל הפיס.

תחרות צאנס של מפעל הפיס, היא תחרות קלפים שמתבצעת פעמיים ביום במהלך כל השבוע, 3 פעמים בערבי שישי וערבי חג ועוד פעמיים ביום בסופי שבוע. זהו משחק קלפים פשוט, עם 32 קלפים בסדרות שונות, כשבכל הגרלה עולים 4 קלפים ועל המשתתף לנחש אילו קלפים עלו בגורל.

כאמור ההגרלה מתבצעת כל שעתיים, ועל כן תוצאות צאנס אחרונות מתבררות בכל פעם באתר אינטרנט של מפעל הפיס וכן באתרים נוספים שעוקבים אחר התוצאות וחושפים אותן למהמרים.

האפשרות להתעדכן בתוצאות צאנס אחרונות, דרך אתרי אינטרנט וכן דרך אפליקציות שונות, מאפשרות למהמרים לדעת, האם חייהם השתנו, האם המספרים שהם הימרו עלו בגורל והם יכולים ליהנות מסכום כסף גדול. חשוב לומר, סכומי הזכייה נעים, בין עשרות שקלים לעשרות אלפי שקלים, כשגובה הסכום נקבע על פי מספר המשתתפים. ככל שיש יותר משתתפים, הסכום גדל באופן טבעי, מאחר וסכום ההשתתפות בהגרלה גדל.

כרטיסים למשחק צאנס ניתן לרכוש בכל דוכן פיס וכן בקיוסקים ומכולות שונות ברחבי הערים, חשוב להדגיש שהאפשרות להמר ולהגריל, היא רק מגיל 18 ומעלה על פי חוקי המדינה.

מדוע שווה להתעדכן בתוצאות הגרלת צאנס אחרונות

הימרתם את מיטב כספכם במשחק צאנס? עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להתעדכן בתוצאות של ההגרלה האחרונה בשביל לבדוק אם הרווחתם או לא. חשוב לוודא, שאתם בודקים את תוצאות ההגרלה שבה הימרתם ולא בטעות על הגרלה אחרת.

כאמור, ההגרלה מתבצעת כל שעתיים משעה עשר בבוקר ועד עשר בערב במהלך השבוע. בימי שישי וערבי חג, ההגרלה מתבצעת בעשר, שתיים עשרה ושתיים בצהריים, במוצאי שבת ומוצאי חג, ההגרלה מתבצעת בתשע וברבע לאחת עשרה.

חשוב לומר, בכל הגרלה יש סיכוי אחר לזכות בפרס הראשון, זאת על פי כמות המהמרים. לכן אתם יכולים להפסיד בהגרלה אחת ולהצליח בשנייה. אם אתם מעוניינים להמר וההימור הראשון שלקחתם לא עלה יפה, תמיד יש לכם אפשרות לתקן בהימור השני. אחרי הכל מדובר על חפיסה של 32 קלפים ובכל הגרלה עולים 4 קלפים בגורל, אותם צריכים לנחש.

משחק צאנס מושך אליו לא מעט אנשים, כאלה שמבחינתם זו אפשרות יחידה להתעשר וכאלה שמחפשים עוד דרכים להתעשר מלבד עבודה קשה. מי שלא מאמין או מתקשה, יכול להשתמש באפשרויות של משחקי סימולציה בשביל לנסות ולהבין כיצד המשחק מתנהל ולאחר מכן להתחיל להמר על כסף אמיתי. מלבד סימולציה של ההגרלה, ניתן גם לשחק בסימולציה של מילוי טפסי צ’אנס, מתוך כוונה להבין כיצד עושים את זה באמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד