מייבשי ידיים

אילו סוגי מייבשי ידיים יש בשוק?

לפני שאתם רוכשים מייבשי ידיים למטרה כזו או אחרת, אולי כדאי להבין שהשוק מציף ומביא לא מעט דגמים כאלה ואחרים הקשורים בידיים יבשות ובעיקר סטריליות. אז איך בוחרים? מה רצוי לבחור ואיך יודעים שזו אכן בחירה נכונה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

הבנתם נכון, במאמר הבא נספק לכם כמה דגמים של מייבשי ידיים שיעזרו לכם לבחור נכון עבורכם ועבור סביבת המשרד שלכם. את כל זה תקבלו מבלי לשלם יותר מדי ובעיקר, עם יכולת לשמר את המוצר לטווח הארוך.

מייבש ידיים לכל חלל

כאשר מדברים על מייבשי ידיים לכל חלל, מדברים למעשה על מייבשי ידיים במחיר שווה לכל כיס. מייבשי ידיים עם צריכת חשמל נמוכה ביחס לטכנולוגיות הישנות. כאמור, גם כאן יש חסכון בניירות, הצבת פחים ותחזוקה של ניקיון. מיותר לציין את ההגנה האנטי בקטריאלית שמונעת כניסה או ביקור של חיידקים. למי זה מתאים? בעיקר מתאים לכל מקום וזאת בזכות המידות הקטנות של המכשיר. כמו כן, מדברים על מחיר שאין בו תחרות ואין בו צורך בתחזוקה שוטפת או יומית. המידות נוחות וכך גם האחריות המתאימה. מספיק שנות אחריות שמטרתן למנוע נזקים גדולים או תרחישים קטנים כאלה ואחרים. כמו כן, מציע המכשיר בטיחות וניסיון של מעל 20 שנה והוא חדשני וגם ידידותי לסביבה.

אלו עוד מייבשי ידיים קיימים בשוק?

יש לא מעט מייבשי ידיים וביניהם גם אלו המעוצבים בעיצוב בלתי מתפשר. לצד השימוש הפרקטי, הם גם נוחים וגם למעשה מעוצבים ויכולים להיות כחלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של המקום. למה הכוונה? מייבשי ידיים בעיצוב מיוחד עם נגישות לכל מקום לרבות שירותי נכים או אפילו ילדים. מותאם למקומות קטנים כגדולים וזה למעשה יתרון אחד גדול על כל השאר. הזרמת אוויר על הפעלת מקור חימום וכך למעשה חיסכון גם כאן בעלויות חשמל ושמירה על סביבה נקייה על כל המשתמע מכך. אם יש ילדים, שהרי הפתח נגיש גם אליהם ומותאם ללא כל הגבלה. כך גם מנוע עוצמתי המאפשר ייבוש תוך שניות ספורות בלבד. המזהמים נשארים הרבה מאחור ומסוננים החוצה. האחריות תקפה למספיק זמן אף היא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד