הדברת ‏כנימות

כיצד הדברת ‏כנימות יכולה ‏להציל את הגינה ‏שלכם?‏

במשך זמן רב צפיתם בפירות הגדלים על העצים ששתלתם בגינה והמתנתם בסבלנות עד שתוכלו לאכול מהם. אולם, כשהגיעה העת והפרי נראה יפה ובשל, גיליתם לדאבונכם כי הוא נאכל על ידי הכנימות. אז כיצד ניתן להיפטר מהכנימות בכדי ליהנות מהפירות שגידלתם? כאן תוכלו למצוא פירוט על שיטות ההדברה השונות.

מהן כנימות וכיצד הן הגיעו לגינה לשלכם?

הכנימות הן חרקים קטנים בעלי צבע ירוק, אפור או שחור, מזיקים אלו נחשבים לנפוצים וגורמים לנזקים רבים לצמחים בגינות ולגידולים חקלאיים. הן מתרבות במהירות ונוטות לתקוף את הצמחים בגינה בחודשי האביב והקיץ. בדיקה מהירה של הצמחים בגינתכם תאפשר לכם למצוא אותן מטפסות על העלים ומכרסמות אותם. הכנימות קופצות מצמח לצמח ובצורה זו מדביקות את כל הגינה, כך שלאחר שהתגלתה הבעיה יש לטפל בה במהירות בכדי להציל את הגינה.

אלו סוגים של הדברת כנימות קיימים?

ישנם מספר סוגים של חומרי הדברה שניתן לעשות בהם שימוש על מנת לפתור את בעיית הכנימות. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בהדברה בכדי לבחור את האמצעי שיתאים באופן הטוב ביותר לגינה שלכם.

  • הדברה באמצעות חומרים כימיים
    שיטת הדברה מסוג זה מתבססת על חומרים כימיים ש מרססים על העצים והשיחים או מפזרים לידם. הרעלים שמצויים במוצרי הדברה אלו הורגים את הכנימות ומגנים על העץ לאורך זמן. בשל רעילותם, השימוש בהם אינו מתאים לבתים עם ילדים קטנים או בעלי חיים שמסתובבים בגינה. מכיוון שהם עלולים לאכול מהפירות ולסבול מהרעלה חמורה. לאחר ההדברה צריך לשטוף את הפרי ביסודיות לפני האכילה.
  • הדברה ירוקה
    שיטת הדברה זו מתבססת על חומרים טבעיים בלבד ואינה עושה שימוש כלל בכימיקאלים. חומרי ההדברה אלו ידידותיים לסביבה ובטוחים לשימוש. מסיבה זו הדברה זו מומלצת במיוחד לבתים עם ילדים ובעלי חיים, מכיוון שהחומר אינו מסוכן להם והם יוכלו להמשיך להסתובב בגינה בלי חשש. כל מה שיישאר לכם הוא רק לקטוף את הפרי מהעץ ולאכול אותו בהנאה.

אז צרו איתנו קשר בהקדם להיפטר במהירות מהכנימות בגינה ותוכלו לאכול בהנאה מפירות הטריים והטעימים שגדלים בה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד