טיולים עם מורה דרך

מחפשים טיולים עם מורה דרך ולא יודעים למי לפנות?

הגעתם למקום הנכון ! זה כבר לא סוד שלבחור טיולים עם מורה דרך זו נוסחה לטיול מוצלח ומהנה, והופכת טיול רגיל משגרתי ונחמד לחוויה שלא תשכחו במהרה ותישאר אתכם גם לאורך שנים. מורה דרך בעצם עוזר למטיילים להכיר טוב יותר את האזור שבו הם נמצאים ומטיילים – במקום לבזבז המון זמן בתכנון טיול, בלגלות מה האתרים החשובים ומה עומד מאחוריהם ועוד.

בטיול עם מורה דרך אנחנו יוצאים לטיול עם ראש שקט וגם שומרים על אפקט ההפתעה – במקום לצאת לטיול שאנחנו צריכים לדאוג להכל עד לפרטים הקטנים והכל באחריותנו, אנחנו נותנים את המושכות למורה דרך שיראה וילמד אותנו ובכך לא רק שאנחנו נהנים יותר כי אנחנו לא צריכים לדאוג לשום דבר כמו ניווטים, זמן ומקומות חשובים שצריכים להספיק לראות: התפקיד שלנו הוא רק להגיע, להירגע, להתרשם מיופייה של הארץ, ללמוד דברים חדשים וגם על הדרך להכיר אנשים חדשים ומגוונים מכל אזורי הארץ – מהצפון, מהמרכז ומהדרום. מבלי שנעשה כלום, מבלי שנדאג ומבלי שום אחריות מצידנו. בשביל זה בדיוק טיולים עם מורה דרך נועדו – כדי שבאמת תוכלו להתנתק מהכל ולהתמסר לתרבות והיופי של המקום בו אנחנו מטיילים!

מה הופך מורה דרך למדריך טיולים מומלץ?

קודם כל, לא כל אחד יכול להיות מורה דרך. מורה דרך הוא מקצוע רשמי במדינת ישראל, וכל מורה דרך בעצם עובר הכשרה ומקבל תעודת “מורה דרך” מיוחדת ממשרד התיירות רק לאחר שהוא עבר את כל הבחינות בהצלחה. התעודה הזו של מדריך טיולים היא לא כמו כל תעודה שמקבלים אחרי סיום קורס – היא חייבת להיות תקפה, לכן על כל מורה דרך לעבור השתלמויות שבעצם מהוות תנאי לתוקף התעודה. זה מה שהופך את המקצוע הזה למיוחד כל כך, כי הוא לא שונה מכל מורה אחר שעובר השתלמויות ומתעדכן בחומר חדש, מה שמבטיח לכם שכל טיול או טיולים עם מורה דרך מקצועי ומוסמך יהיה מעניין, מלא ידע רלוונטי ועדכני, ומגוון רחב של יד בכל נושא שקשור לארץ ישראל: אם זה ארכאולוגיה, היסטוריה, אמנות, גאוגרפיה, החי בארץ, אדריכלות ובניינים מיוחדים חשובים לציון, נקודות היסטורית חשובות ועוד, פרטים נוספים ניתן למצוא באתר של עופר הרטוב משבילים ברוח.

אבל עם כל הכבוד לתעודה ולידע העצום, ויש כבוד, המדריך טיולים שלנו קודם כל צריך להיות בן אדם לפני הכל, לנהוג כלפינו בסבלנות בכל בעיה, שאלה או בקשה, להיות אדיב, לשמש דוגמא ולתת לנו לצאת מהטיול בהרגשה שלא רק שיצאנו עם ידע חשוב על הארץ בה אנחנו חיים וראינו מקומות יפים ומיוחדים – אלא לדעת שגם רכשנו לעצמנו סוג של מורה דרך לחיים, שנוכל לסמוך עליו ולצאת תמיד מרוצים, מה שיגרום לנו לרצות עוד טיולים עם אותו מורה דרך ואף להשוויץ לחברים ולמשפחה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד