טיפול בקמטי הבעה

כיצד דילדו ירומם את מצב הרוח שלך

עד לפני לא מעט שנים, נשים רבות לא היו מוכנות לדבר ולהודות שהן משתמשות בצעצועים שונים על מנת לספק את עצמן מבחינה מינית. בין אם הן עושות את זה כשהן נמצאות במערכות יחסים ובין או לא. בעבר הדיבור על זה לא היה מוכר והחברה הסתכלה על כך בעין לא יפה, לכן גם היה קשה לנשים אשר חיפשו צעצועים שונים, לדעת היכן הן יכולות למצוא אותן, שלא נדבר על זה שאותן נשים לא יכלו ליהנות ממבחר גדול בתחום.

בשנים האחרונות, הן בזכות שינויים חברתיים, תרבותיים והן בזכות האינטרנט, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים מוכנות לדבר על כך ויתרה מזו, יותר ויותר נשים רוכשות צעצועים שונים אשר יכולים לספק את הצרכים המיניים שלהן. שוב, בלי קשר לשאלה אם הן נמצאות במערכות יחסים או לא.

דוגמא טובה לכך היא העובדה שיותר ויותר נשים מוכנות להודות שהן משתמשות בדילדו, אותו צעצוע שמזכיר במראה שלו איבר מין גברי ומשמש נשים לגירוי כאשר הן מעוניינות להרגיש מסופקות. לעיתים הן משתמשות בצעצוע זה בעצמן ולעיתים הן משתמשות בו לפני ותוך כדי קיום יחסי מין. במקרים רבים דילדו משמש נשים חד מיניות, כשהן מבקשות לקיים יחסי מין ביניהן.

כיצד דילדו יכול לשפר את האקט המיני?

מעבר לעובדה שהוא מגדיל את רמת הגירוי, גם בגלל המבנה הייחודי שלו אך גם בגלל שעצם השימוש בו, עושה את זה. נשים רבות, בוודאי נשים שלא מרגישות פתוחות עם אווירה מינית משוחררת, מרגישות הרבה יותר מרוגשות, בינן לבין עצמן, כשהן אוחזות ומשתמשות בו.

הגירוי עצום יכול להתבצע כשמשתמשים בדילדו במקומות שונים בגוף, בין אם זה באיברי המין של האישה ובין אם זה במקומות אחרים, כמובן על פי בחירה ורצון.

נשים רבות, כאמור, משתמשות בו כתחליף לדבר האמיתי כשהן לבד או מכל סיבה אחרת, ונשים רבות מבקשות להשתמש בו לפני ובזמן קיום יחסי מין על מנת לעורר את עצמן ולהרגיש ריגוש וסיפוק גדול יותר, במימוש האקט עצמו.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד