bar-828768__340[1]

כסא בר – לשבת על הכיסא הכי גבוה שיש

 

מזה זמן רב, כסאות בר אינם שייכים עוד אך ורק לפאבים, ברים במסעדות ובבתי קפה או במועדונים. הם מזמן יצאו מטריטוריה זו ואנחנו יכולים למצוא אותן בלא מעט בתים, עם זה בפינות אוכל, במטבח ואפילו בחדרי עבודה שונים. כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, יש לכיסאות אלה מספר מאפיינים ייחודים, יתרונות, אשר הופכים אותו פופולאריים ושימושיים, לא רק כשאנחנו רוצים לשתות בירה בפאב או לשבת על הבר בבית קפה בשביל שנוכל לנהל שיחה עם הברמן או הברמנית.

כסאות בר, מוכרים בכך שהם גבוהים יותר מכיסאות רגילים, יש להם בדרך כלל ארבע רגליים, למרות שאנחנו יכולים למצוא גם כסאות עם רגל אחת מרכזית (זו יכולה להיות רגל שמחוברת לרצפה או כזו שלא ובמקרה כזה ניתן לנייד את הכסא לאן שרוצים). המושב של הכיסא הוא בדרך כלל צר ולא תמיד יש לו משענת. במידה ויש משענת, הרי שברוב המקרים היא מאוד קצרה ואמורה לשמש אך ורק כבסיס עבור החלק הנמוך של הגב ולא עבור כל הגב. ישנן חנויות שמוכרות גם כסאות בר שמזכירות במראה שלהן כסא רגיל כולל עם משענת, רק עם רגליים גבוהות יותר.

מבחינת החומרים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא כסאות בר אשר עשויים מחומרים שונים. מן הסתם, החומר המוביל הוא עץ, אך אנחנו יכולים למצוא גם כסאות עשויים מתכת בפרזולים שונים אשר מכילים עיצובים מיוחדים של החלק הנמוך של הכסא, קרי הרגליים וכן של החלק הגבוה, קרי המושב והמשענת.bar-405932__340[1]

יתרונות ומאפיינים מיוחדים של כסאות בר

כפי שציינו, יש לכסא בר יתרונות ומאפיינים מיוחדים. היתרון הבולט, הוא כמובן העובדה שמדובר בכסא גבוה. זו הסיבה שנהוג להשתמש בו ליד ברים בפאבים ובמקומות אחרים. לכן אנחנו גם נמצא אותו לא רק בפינת האוכל אלא גם בפינות עבודה שונות. למשל, ציירים משתמשים לא פעם לצורך ציור מודלים מסוימים, אנשים שזקוקים לראות דברים מגובה מסוים בעבודתם, ישתמשו בכסא כזה ובאופן כללי הוא יכול לשרת אותנו בהיבט זה, יותר מאשר כסא רגיל.

מאפיין אחר שלו אשר מעניק לו יתרון, זו עצם העובדה שאין לו משענת, על כן אפשר לנוע עליו בצורות שונות ובחופשיות רבה יותר מאשר כסא רגיל, שכן יש לו משענת. זה נכון בכל מקום בו נרצה להציב אותו ולהשתמש בו.

חשוב לומר, כשרוכשים כסאות בר לבית או לבית העסק, נכון יהיה לבדוק תחילה באיזה גובה המשטח שלצידו אנחנו מתכוונים להציב את הכיסאות, בשביל שנוכל להשתמש בו בצורה נוחה, מן הסתם אנחנו צריכים גם להתאים את הכיסאות למשטח מבחינת העיצוב שלהם, וכן רצוי שנבדוק האם הכיסאות הם במשקל סביר בשביל שנוכל לנייד אותם ממקום למקום, במידה ונרצה בכך.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד