טיפול בקמטי הבעה

טיפול בקמטי הבעה

 

בגיל 25 והלאה, מתחילים תהליכי ההזדקנות של עור הפנים והגוף. הופעת הקמטים על פנינו, יהיו הסימנים הראשונים. ניתן למצוא קמטי הבעה וצחוק, קמטי כעס או קמטים של עור שנראה נפול עקב היחלשותם של הסיבים שתפקידם הוא להחזיק את העור. בשנים האחרונות, טיפול בקמטי הבעה, הפך להיות נפוץ. מדובר על מילוי קמטי הבעה, באמצעות חומרי הזרקה שונים, שמתאימים אותם על פי סוג הטיפול, קמטים העור ועוד. היום עושים שימוש בחומרי מילוי על בסיס טבעי כגון: סיליקון חומצה הנמצאת בגופנו באופן טבעי שממנה מזריקים לקמטים, בוטוקס וחומרים שונים אחרים.

 

זו הסיבה שיש להתייעץ רק עם רופא מומחה, אשר יוכל להתאים את חומרי המילוי, על פי סוג והקמטים. את העור של הפנים, מרדימים בהרדמה מקומית. התהליך אורך כחצי שעה. אין תופעות לוואי לאחר מילוי קמטים, אך יש לחזור על  טיפול בקמטי הבעה  לאחר כמה חודשים כך שהאפקט יישאר על העור שייראה מתוח, צעיר ורענן יותר.

 

הזרקה בחלק העליון והתחתון של עור הפנים

 

הזרקת חומרי מילוי לעור הפנים בכמויות קטנות, היא זו שמעניקה אצת הדיוק של השטחת וטשטוש הקמטים, מה שגורם לעור הפנים שלנו להיראות צעיר, גמיש וחיוני יותר, ללא התערבות כירורגית, המתנה והחלמה קשה עם סימנים ושטפי דם בפנים וכן, הימנעו ת לשמש, כאבים וחשות שמא הניתוח לא הצליח.  את הרעלן- שהוא בעצם הבוטוקס, מזריקים לחלק העליון של עור הפנים, היות והוא זה שמעלים קמטי הבעה ולכן, טיפול בקמטי הבעה באמצעות בוטוקס, נחשב להליך פופולרי ביותר במיוחד בשנים האחרונות.

 

קמטי ההבעה, מופיעים לרוב בבירור, בשנות השלושים המאחרות. הקמטים מתחילים במצח וכן הקמטים יהיו יוצר עמוקים או פחות עמוקים, בהתאם לגנטיקה של האישה. גם מזג האוויר בישראל, הוא זה שעשוי לגרום לקמטים, כגון חשיפה לשמש, אוויר יבש ועוד. יש לבחור רופא מיומן, המכיר היטב את התחום. מומלץ כ הבוטוקס יהיה מרוכז ולא מדולל , כך שמראה הפנים יהיה מתוח ויחזיק מעמד לזמן רב יותר. כך או כך, יש לדעת, כי ההזרקה תחזיק מעמד רק לתקופה של שמונה חודשים מקסימום ולכן, יש לדאוג כי המראה של הפנים , תוך העלמת הקמטים יהיו תקפים לתקופה זו ולא שלאחר חודשיים, נצטרך להזריק שוב.

 

הגמשת השרירים והצערת עור הפנים בהזרקת חומרי מילוי

 

כאשר מטפלים בקמטי הבעה, המחטים שולחות אותות שגורמות לו להרפות ולהגמיש את השרירים. המחטים בעצם מעוררות את הגוף, לייצר אלסטין וקולגן. יש להמתין לאחר הזרקה אחת או שתיים, עד שתתחילו ליהנות ממראה שונה של עור פנים מתוח וצעיר יותר, ללא קמטי הבעה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד