adult-18774_640

נעלי דולצ’ה וגבאנה – התחדש בכיכר המדינה

כיכר המדינה נחשבת ללא ספק לאחד המקומות המעניינים והמרתקים ביותר בעולם האופנה. כל מי שהסטייל שלו חשוב לו, יצא כנראה לטיול בכיכר, יסתובב בין חנויות המעצבים השונות ויתרשם מהמבחר המרשים. ניתן למצוא במקום לא מעט סוגים של מעצבים שונים, חלקם מתמקדים בעיצוב תיקים, בגדים, אקססוריז ואף נעליים. אך מי שמעוניין בנעליים ברמה הגבוהה ביותר, חייב לבדוק את הקולקציה החדשה של נעלי דולצה וגבאנה. ניתן להגדיר אותה כפורצת גבולות, מדובר על קולקציית הנעליים היוקרתית ביותר, שניתן לראות באזור. מצד שני, לצד היוקרתיות של הנעליים, ניתן להבחין בקו אורבני ופרקטי למדיי. הנעליים של דולצה וגבאנה מוצגות בצורה קבועה בשבוע האופנה, אשר מתקיים בפאריז, לונדון, מילאנו ועוד.

מה מיוחד בקולקציית הנעליים של דולצה וגבאנה?

המעצבים הידועים דומניקו דולצה וסטפנו גבאנה נחשבים למעצבי האופנה המוכשרים והמפורסמים ביותר בעולם. מדובר על מותג בלתי מעורער אשר הגיע לכל רחבי העולם. מדובר על בית אופנה יוקרתי, אשר ממוקם במילנו, בירת איטליה. בית האופנה נמצא על אחד הרחובות המרכזיים והנחשבים ביותר בעיר, ומהווה מוקד משיכה ללא מעט אנשים. קולקציית הנעליים של דולצה וגבאנה מאופיינת בעיקר על ידי סגנון עיצוב אורבני וצעיר. אין ספק כי נעלי דולצה וגבאנה כבשו מקום מרכזי בתעשיית האופנה, היות ואפילו סלבריטאים וכוכבים שונים, נוהגים לנעול את הנעליים המפורסמות. בין המפורסמים ניתן למצוא את איזבלה רוסליני, קיילי מינו ועוד רבות אחרות. ניתן להסיק מכך כי מדובר על דגמים יוצאי דופן, המתאים לטרנד האופנה העכשווי ומחמיאים לכל כף רגל ולכל בגד. ניתן למצוא דגמים שונים ומגוונים, אך כולם ניחנו בקו העיצוב האורבני והעכשווי, ולכן הם יוכלו להתאים לכל אירוע.

לסיכום, נעלי דולצה וגבאנה נחשבות לנעליים היוקרתיות ביותר בעולם. בית האופנה המפורסם ממשיך לייצר נעליים מעוצבות ומיוחדות הן לגברים והן לנשים. כל מי שמעריך סטיילינג ידע להעריך את הדגמים המיוחדים של הקולקציה החדשה. לצד המראה היוקרתי, ניתן למצוא לא מעט עיצובים שובבים ורעננים. עיצובים אלו ניחנו לקו עיצוב צעיר וטרנדי יותר, ולכן כל אחת וכל אחד יוכלו ליהנות מהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד