עורך דין נהיגה בשכרות

נתפסת נוהג תחת השפעת אלכוהול? פנה לעורך דין נהיגה בשכרות

אם חשבתם שבכל הנוגע לנהיגה בשכרות” לכם זה לא יקרה” מוטב שתחשבו שוב. אם אתם שותים ונוהגים, בשלב כל שהו גם אתם תמצאו את עצמכם בבדיקת אלכוהול, שבוודאי תוביל להחרמת הרכב שלכם ואפילו לשלילת הרישיון שלכם ובמקרים חמורים גם העמדה למשפט. אבל מה צריך לדעת על נהיגה תחת אלכוהול? ומתי חשוב לפנות לעורך דין נהיגה בשכרות לעזרה? הכל בהמשך.

נהיגה תחת אלכוהול – המספרים מדברים

לפי הסטטיסטיקה, כיום אלפי נהגים נתפסים בכל יום ובעיקר בסופי שבוע על ידי משטרת התנועה, שהם שותים ונוהגים. אותם נהגים מורדים מהכביש על ידי משטרת התנועה והם עומדים למשפט ומקבלים מבית המשפט קנסות כבדים, וחודשי מאסר על תנאי ועבודות שירות. בנוסף, לאותם נהגים נשלל הרישיון והם צוברים נקודות, קנסות כספיים ובמקרים קיצוניים בהם ישנה התנגדות והחמרה, הם גם נעצרים.

פעולות המשטרה בעת בדיקת האלכוהול

רבים הנהגים שרוצים לדעת האם המשטרה יכולה לעצור אותם במקרה של שתייה אלכוהול בזמן הנהיגה. במקרים מסוג זה חשוב לדעת שעבירה של שתייה תחת השפעת אלכוהול נחשבת לעבירה חמורה, ובמקרים כאלה נשלל הרישיון באופן מידי, ולאחר מכן ננקטות פעולות שונות מול הנהג שאותן נוקט בית המשט במידה והנהג מתנהג כשורה ולא מתנגד לבדיקה.

אם הנהג מתנגד לבדיקה או תוקף את השוטרים בעת הבדיקה, הוא עלול להילקח למעצר, והפעולות שננקטות נגדו כמו גם העונש מבית המשפט עלול להחמיר. במקרים כאלה חשוב ליצור קשר עם עורך דין תעבורה באופן בהול.

כיצד מתנהגים בבדיקת אלכוהול

בבדיקה אלכוהול חשוב לשתף פעולה עם המטרה ועם השוטר העורך את הבדיקה. בדיקה זאת היא בדיקה שנקראת ינשוף והיא בדיקה נשיפה שמתבצעת באופן רנדומאלי או במקרים שלשוטר ישנו חשד שהנהג נוהג תחת השפעת אלכוהול. חשוב לדעת שבדיקות אלה נערכות תכופות בסופי שבוע ובחגים ולילות בהם נוהגים צעירים לצאת ולבלות.

מהו ינשוף?

הינשוף הוא מכשיר אלקטרוני שבודק את אחוזי ריכוז האלכוהול שבגוף הנהג, איליו יש לנשוף שתי נשיפות בדרך כלל. אם אתם רוצים שהבדיקה תעבור בצורה טובה, גם אם שתיתם אלכוהול חשוב לשתף פעולה עם השוטר ולא להתנגד.

ומה קורה אם נתפסתם שותים ונוהגים?

רצוי בכל מקרה לא לשתות ולנהוג, אך אם הגעתם למצד כזה, יש ליצור קשר עם עורך דין תעבורה. חשוב לדעת כי נהגים שמוגדרים על פי חוק ככאלה ששתו ונהגו, הם נהגים שכמות האלכוהול בגופם הינם גבוהה מהמותרת ולכן רישיונם נשלל, לכן חשוב לא להפריז בשתייה, ולמנות נהג תורן או לקחת מונית אל היעד וחזרה ממנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד