מחלות עור

כיצד מטפלים במחלות עור?

 

פסוריאזיס, אקנה, סבוראה, אקזמה ועוד כולן מחלות עור שעלולות לפקוד את גופינו בשלבים מסוימים בחיים שלנו. אבל כיצד ניתן לטפל במחלות העור האלה? האם הזמן עושה את שלו? או שצריך לטפל בהם בתכשירים קוסמטיים יקרים? כל התשובות על טיפול במחלות עור בהמשך.

כאשר יש לנו מחלות עור אנו לא תמיד יודעים כיצד אפשר לטפל במחלה. טיפול בפסוריאזיס למשל, הוא טיפול גוף/נפש שאינו כרוך ברכישת מוצרים קוסמטיים, אלא מדובר בטיפול גוף נפש שכולל טיפול המשלב דיקור סיני, טיפול בצמחי מרפא, ומשחות חיצוניות טבעיות. לעיתים רבות המטופל גם יצטרך לבלות שבועיים בשנה בים המלח על מנת להבריא את עורו מפצעי הפסוריאזיס התוקפים את עורו.

טיפול בהם הזמן עושה את שלו…

במקרים של טיפול באקנה, חשוב להבין כי הזמן הוא אלמנט מכריע. אקנה למשל היא מחלת עור המתחילה בגיל ההתבגרות והיא תוקפת נערים ונערות בתחילת גילאי ההתבגרות בשל הורמונים וכאשר המחלה יכולה להמשך עד גילאי 18 ולעיתים אף יותר.

כדי לטפל במחלה חשוב לא להתעסק או לגעת בפצעי הבגרות ובעיקר לתת להם לחלוף ולעבור מטבעם. עם זאת חשוב להיעזר בתכשירים לייבוש בפצעים, אך לא חייבים להוציא על תכשירים מסוג זה הון, אלא ניתן לגשת אל רופא המשפחה ולקבל מרשם לתכשירים רפואיים שיכולים לסייע לייבוש והעלמת פצעי הבגרות – הלוא הם האקנה.

מחלות עור הנגרמות כתוצאה מאלרגיות

סיבה נוספת להופעה של מחלות עור היא אלרגיות, וישנם מקרים בהם אנו מזהים מחלות עור בשל אלרגיה. מחלות אלה עלולות להיגרם בשל אלרגן מסוים: משמע מצמח כלשהו שאנו עוברים לידו, או מאוכל שאכלנו, מרגישות לחיה או לשינוי במזג האוויר.

במקרים כאלה חשוב לזהות את הסיבה לאלרגיה וניתן לעשות זאת על ידי טיפולים הומאופתיים או על ידי טיפול ברפואה המשלימה.

אקזמה למשל היא מחלת עור הנוצרת כתוצאה מאלרגיה, ולכן חשוב לזהות את הסיבה להיווצרות האגזמה והוציא אותה מחייכם. טיפול האגזמה יתבצע על ידי נטילת תמיסות אנטי אלרגניות או על ידי טיפולים ברפואה המשלימה.

לסיכום, מצאו פתרון דרך רפואה משלימה או רפואה קונבנציונלית לבעיות העור שלכם – ועשו זאת עוד לפני שבעיות העור מסתבכות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד