תריסי אלומניום

השוואה בין תריסי אלומיניום לתריסי פלסטיק

לא מעט אנשים מתלבטים בשאלה, איזה תריסים עדיף להתקין בבית, תריסי אלומיניום או תריסי פלסטיק. אם בעבר הנטייה היתה להתקין תריסי פלסטיק הרי שכיום זה השתנה, ומרבית האנשים בוחרים להתקין תריסי אלומיניום ויש לכך מספר סיבות.
לפני שנציג את הסיבות לשינוי שחל בהעדפה של האנשים, הרי שחשוב לציין שאנחנו יכולים למצוא מגוון סוגים של תריסים מבחינת אופי ההתקנה שלהם, ועל כן השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא, האם אנחנו רוצים תריסי גלילה, תריסים חשמליים, תריסים רגילים, סוג התריס יכול להשפיע במידת מה על החומר ממנו נרצה שהוא יהיה עשוי.
כעת נעבור לשאלה איזה מבין התריסים עדיף, אלומיניום או פלסטיק.
יש מספר סיבות מדוע תריסי אלומיניום עדיפים על פני תריסי פלסטיק, אנחנו נסקור כאן את הסיבות לכך:
עמידות – אלומיניום הוא חומר הרבה יותר חזק מאשר פלסטיק, הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר, הוא עמיד יותר בתנאי מזג אוויר שונים, הוא לא נשבר בקלות, לא מחליד ולא סובל מקורוזיה.
עיצוב – תריסי פלסטיק ניתן לצבוע בצבעים שונים, ולמנוע מהם להתקלף. היתרון בכך הוא שעם הזמן אנחנו יכולים לשחזר את המראה המקורי שלהם בצורה פשוטה וקלה. לכן משתלם יותר להשתמש בהם מאשר בתריסי פלסטיק רגילים.
בידוד – אלומיניום הוא חומר מבודד טוב מאשר פלסטיק, זה יכול להיות יתרון במקרה של קור או חום וכן במקרים של רעש.
חזות – המראה של תריסי אלומיניום הרבה יותר נעים לעין, יותר יוקרתי ומתאים יותר לסוגים שונים של עיצובים. זה נכון הן במקרה של התקנה במבנה פרטי וכן להתקנה במבנה מסחרי או ציבורי.
מחיר – כאן עולה השאלה באילו תריסים אנחנו בוחרים להשתמש, אם מדובר בתריסים חשמליים, הרי שמדובר בתריסים יקרים, לו רק בגלל שהתקנתם עולה יותר אלא גם בגלל שהם צורכים חשמל. לכן התקנת תריסי אלומיניום מחשמל יקרים יותר, אך יש לקחת בחשבון שהתחלופה שלהם נמוכה מאוד, ולכן לאורך זמן ייתכן מאוד ונרגיש איזון בהוצאות.
לפני שאנחנו מחליטים להתקין תריסי אלומיניום, חשוב לשים לב שהם אכן מתאימים למבנה בו אנחנו רוצים להתקין אותם, חשוב גם כן לשים לב מי מתקין לנו אותם וכיצד. רצוי מאוד לשלב בהתקנתם אלמנטים שונים אשר יוסיפו לעיצוב המקום בו הם מותקנים. לשם כך רצוי שנשתמש במערכות הדמיה על מנת שנוכל לראות כיצד התריסים משתלבים במבנה ומה התוצאה שאנחנו נקבל בסיום התקנתם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד