שמלות כלה

הפריחה של תעשיית שמלות הכלה בדרום

בעוד שכולנו רגילים לחשוב על הדרום כמקום שומם בו לא ניתן למצוא מרכזי בילוי או מוצרים טובים, הרי שהמציאות שונה לחלוטין מכך. בין הסיבות הטובות יותר לקפוץ לדרום הארץ, קיימת הפריחה המדהימה המאפיינת את הדרום בעונות הקיץ והאביב, וכמו כן בתי עסק איכותיים, המספקים ללקוחותיהם מוצרים ברמה גבוהה. אחד מהמוצרים הללו הינו שמלות הכלה של צוות המעצבים שבי וישראל, הממוקמים באשדוד. הרי לפניכם כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה בדרום.

שמלות כלה במרכז לעומת שמלות כלה בדרום

רובנו רגילים לבצע רכישות גדולות או חשובות במרכז הארץ, בשל המחשבה כי שם נמצא גיוון רב יותר – הן במחירים והן במוצרים אותם אנו מחפשים. מסיבה זו, כלות רבות פוקדות סלוני כלות ומעצבי שמלות כלה רבים במרכז, מתוך מחשבה כי כך יוכלו למצוא את השמלה המושלמת ביותר עבורן – כזאת שהינה ייחודית, מתאימה להן באופן מושלם ואינה שמלת כלה “סטנדרטית” או “רגילה”. חשוב לזכור כי דווקא בשל העובדה שמרבית הכלות מחפשות את השמלה המושלמת במרכז – מציאת שמלה ייחודית הינה משימה מורכבת במיוחד. לעומת זאת, שמלות כלה המיוצרות בדרום לרוב מתאפיינות ב”רוח דרומית” מיוחדת ובעיצוב מושקע המכיל מעט מפריחת הדרום. המעצבים בדרום לרוב ניחנים בעין ייחודית יותר, שכן הם אינם נמצאים במרכז ומייצרים שמלות לפי מה שנהוג לייצר.

כיצד נבחר שמלת כלה איכותית בדרום?

בבואנו לבחור שמלת כלה, חשוב לשים לב היטב לאיכות הבד ממנו היא עשויה. קיימים בדים רבים מהם ניתן ליצור שמלות כלה – חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. מעצבי שמלות כלה איכותיים ישתמשו אך ורב בבדים איכותיים ונעימים לגוף, כאלה שהינם “נושמים” ולא יחנקו את הכלה בערב חתונתה. בנוסף, שמלת כלה איכותיות הינן שמלות המיוצרות על ידי מעצבים, ומתאפיינות בעיצובים מרהיבים ומיוחדים. חשוב מאוד להבין כי שמלת כלה אשר נעשית או נקנית על ידי אדם שאינו מעצב שמלות כלה במקצועו, במרבית המקרים תהיה הרבה פחות מרשימה משמלת כלה של מעצב – הן בשל היכולת לשים לב לפרטים הקטנים והן בשל העין העיצובית בה ניחנו מעצבים, המאפשרת להם להפיק תוצאות יפהפיות וייחודיות.

מהם הדברים עליהם יש לתת את הדעת בעת בחירת שמלת כלה?

בעת בחירת שמלת כלה, חשוב מאוד לתת את הדעת על התאמתה לכלה. קיימות שמלות יפהפיות בדרום אותן כל כלה תרצה ללבוש בערב חתונתה. עם זאת, אין פירוש הדבר כי כל שמלת כלה יפהפייה מתאימה לכל גוף, וחשוב לזכור כי המטרה בערב החתונה הינה לגרום לכלה להיראות זוהרת ויפה מתמיד. עניין זה מתאפשר רק כאשר השמלה מותאמת באופן מושלם לגופה ולתוויה של הכלה. מסיבה זו, רצוי לבחור בשמלה המדגישה את היתרונות בגופה של הכלה מחד, ומטשטשת את הפגמים מאידך. כמו כן, מומלץ לבצע מדידות על מנת להתאים את השמלה באופן הטוב ביותר לגוף הכלה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד