מערכת כריזה לרכב

שימושים נפוצים למערכת כריזה לרכב

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לצפצף כשאנחנו נוהגים ברכב. לא משנה עם זה כשאנחנו ברמזור אדום שמתחלף לירוק ואין לנו סבלנות לחכות עד שהנהג מלפנינו ייסע, עם זה כשאנחנו נוסעים בכביש והרכב מלפנינו נוסע לאט מדי, עם זה כשאנחנו חשים שאנחנו בסכנה בזמן נהיגה ועם זה רק בשביל להעיר את תשומת ליבו של מישהו שאנחנו מכירים כשהוא הולך ברחוב, זו הדרך שלנו להגיד לו שלום כשאנחנו נוהגים.

עכשיו תתארו לעצמכם שבמקום צפצפה אנחנו יכולים להשתמש במערכת כריזה לרכב. נחמד לא? במקום שנצטרך לצפור נוכל לדבר, במקום שנהיה עצבניים נוכל אולי לכרוז בשירה או בצורה אחרת כשיש לנו מה להגיד לנהג שמלפנינו או להולך הרגל. טוב ברור שזה לא בדיוק אפשרי, אך לא יפתיע אתכם לגלות שיש לא מעט שימושים טובים ואפקטיביים למערכת כריזה לרכב ולמען האמת, מדובר במערכת די נפוצה שהשימוש בה הוא רב.

רובנו מכירים את השימוש במערכות כריזה בשלוש מסגרות עיקריות, הראשונה, בקרב כוחות הביטחון ובפרט המשטרה, כשהם צריכים להתריע בפני נהגים או הולכי רגל לא לפעול בצורה מסוימת או מה כן לעשות. אז במקום להשתמש בצופר הם משתמשים במערכת כריזה. המסגרת השנייה היא בקרב כלי רכב שמתעסקים במכירה, למשל אוטו גלידה או אלטאזאעכן כפי שהיה נהוג להשתמש בעבר. כיום זה פחות נהוג אך עדיין אנחנו יכולים לראות את זה פה ושם ברחובות הערים בישראל. המסגרת השלישית היא בקרב כלי רכב שמנגנים מוזיקה, למשל בקרב כלי רכב של קבוצות דתיות שונות שרוצות להשמיע את המוזיקה שלהם בכל הרחוב.

מלבדם, שימוש נפוץ במערכת כריזה היא בקרב כלי רכב שמסיעים אנשים, אז המערכת כריזה משמשת לשימוש פנימי, תרתי משמע. כלומר שימוש בקרב הנהג לנוסעים השונים. כמו כן אנחנו יכולים למצוא שימוש נפוץ במערכות כריזה בקרב כלי רכב של אנשי מקצוע שונים, אשר צריכים לעבוד בשטח, אז לפעמים הרבה יותר קל להשתמש במערכות אלו מאשר במערכות אחרות של תקשורת, ככה לא צריך להתעסק בשאלה האם המערכת קולטת או לא קולטת והאם כולם שמעו או לא שמעו את מה שהוכרז במערכת.

במילים אחרות, מערכת כריזה לרכב יכולה לשמש גורמים שונים ומגוונים, מה שחשוב הוא להתקין אותה בצורה נכונה, לאפשר עוצמות שונות של קול ושמע, ולוודא שהשימוש בה נעשה במקומות, בשעות ובדציבלים מותרים שלא גורמים נזק או הפרעה סביבתית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד