vip

כיצד מגיעים לפגישה בסטייל?

אם יש לכם פגישה עסקית חשובה, שאתם רוצים להותיר בה רושם מושלם – חשוב שתדעו כיצד להגיע אל הפגישה מוכנים ובצורה הטובה ביותר. כיום, על מנת להותיר רושם טוב בפגישה עסקית, חשוב לדאוג לכמה אלמנטים חשובים. אז כיצד מגיעים לפגישה עסקית בסטייל? כמה טיפים בהמשך.

לבוש סולידי – על מנת להותיר רושם טוב בפגישת עסקים, חשוב להתלבש לפגישה בלבוש סולידי. לפגישה עסקית חשובה יש להגיע רעננים ומטופחים, וללבוש לבוש סולידי שכולל חולצה מחויטת, ג’קט (אם מתבקש), מכנסיים תואמות, שיער אסוף (לנשים) גילוח (לגברים) בושם רענן, ומראה מוקפד ללא תכשיטים או איפור קיצוני. בכך תותירו רושם טוב ונעים.

הסעות vip – אם אין לכם רכב מרשים במיוחד, תוכלו באופן חד פעמי עבור הפגישה לשכור שירותי הסעות VIP. שירותים מסוג זה מתאימים לאנשי עסקים שרוצים להגיע לפגישות עם סטייל. שירותי ההסעות כוללים רכבים מרשימים מפוארים וממגונים שבתוכם ישנם מגוון שירותים כמו שתייה קלה, כיבוד ונסיעה עם נהג צמוד.

מחשב נייד – חשוב להגיע לפגישה עם מחשב נייד קטן ודק. כאשר אתם מגיעים לפגישה עם מחשב נייד מתקדם שיש בו את החומר שאתם זקוקים בו לפגישה, אתם מותירים רושם טוב לאדם שמולכם ובכך אתם יכולים להתנהל טוב יותר בפגישה.

כתיבת עיקרי הפגישה בנקודות – על מנת שלא תתבלבלו ותוכלו לציין לעצמכם את כל מה שחשוב, מוטב לכתוב לכם דף עם נקודות חשובות לגבי הפגישה שבו תוכלו להביט על מנת למקד את הדברים החשובים שתרצו לדון בהם במהלך הפגישה.

קביעה הפגישה במקום איכותי ונחשב – כאשר אתם קובעים פגישה עסקית עם אדם חשוב, תוכלו לקבוע את הפגישה בלובי של בית מלון יוקרתי, במסעדה איכותית, או במשרד אותו תשכירו לפי שעות. בכך תוכלו להותיר רושם טוב על האדם שאתם רוצים להיפגש עמו.

לסיכום, כאשר יש לכם פגישה מאד חשובה וכזאת שהיא הרת גורל לגבי העתיד העסקי שלכם, חשוב לנקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת להרשים את האדם שעמו אתם נפגשים, וזאת כדי להותיר את הרושם הטוב ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד