pool-690034_960_720[1]

5 מקומות לטיול בלתי נשכח

אם אתם רוצים לצאת לטיול מדהים עם כל המשפחה, חשוב שתבחרו יעד ידידותי לילדים, תערכו מחקר קצר אודות היעד אליו אתם נוסעים, תבדקו אילו אטרקציות מהנות ישנן לכל בני המשפחה.

כדי לסייע לכם בבחירת יעדים לטיול עם המשפחה, הכנו לכם רשימה של 5 מקומות לטיול בלתי נשכח!

איטליה

איטליה היא אחד היעדים הפופולאריים שישנם, ולא בכדי: איטליה בחודשי הקיץ והסתיו מציעה מגוון חוויות עירוניות וכפריות לכל המשפחה. בעונת החורף תוכלו לצאת לטיול סקי באחד מיעדי הסקי שבאזור, ובחודשים החמימים יותר ניתן ליהנות מטיולים בערים המרכזיות, בכפרים ציוריים, מאוכל טוב ותרבות עשירה.

הצעה לטיול עם המשפחה באיטליה: הצעה לטיול באיטליה היא כמובן העיר רומא, שבה תוכלו לפקוד את הקולוסאום, ומשום לצאת אל יום שבו תפקדו מיצגי ארכיאולוגיה, מספר מוזיאונים מפורסמים כמו מוזיאון הוותיקן, מוזיאון בורגזה, מוזיאון הקפיטול ועוד. עוד תוכלו ליהנות מטיול לאורך נהר הטיבר שם ניתן שפע של תרבות, ולמצוא פעילויות באזור כמו טיול באגמים הרבים באיטליה, צפייה במזרקות מרהיבות, נסיעה לחוף אמאלפי ועוד.

ברצלונה

הוי ברצלונה, כמה יפה המטרופולין שיש בה הכל! ברצלונה, היא עיר מדהימה שבה חופים רבים, והיא מקום שבו ניתן למצוא מגוון אטרקציות לכל המשפחה. בברצלונה מספיק לטייל בשדרת הרמבלה וכבר ליהנות ממופע רחוב, מצעד מרהיב או אטרקציה כלשהי שמרתקת את כל המבקרים באזור. ברצלונה זה תבשילי פאייה חמים, פסטיבלים באמצע הרחוב, רצועות חוף, כפרים, נמלים והמון עניין.

הצעה לטיול עם המשפחה בברצלונה: טיול בברצלונה יכול להתחיל בטיול בשדרת הרמבלה המרהיבה, ולאחריה טיול בכיכר קטלוניה שם ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות, לטייל ברובע הגותי, לצפות במופעי רחוב, בפסלים אנושיים, לטייל עד לנמל ומשם לקחת רכבת עד לגבעת המונז’אק שם תוכלו לטייל בטיול רגלי מלא ירוק. עוד תוכלו ליהנות משיט נפלא בים שנמצא קרוב למרכז העיר, להיכנס לבתי קולנוע ענקיים שחלקם אף מתאימים במיוחד לילדים, לבקר במזרקת הקסם המפורסמת שממנה יוצאים מים וצבעים ומופע אור קולי מרהיב, ליהנות משוק בנטה קתרינה, לטייל בפארק הסיוטדלה וליהנות שם מגן חיות מקסים, וכמובן לבקר באתרים של האדריכל גאודי המפורסם שבנה ארמונות ומבנים מהממים בעיר שהפכו למוקדי תרבות חשובים. כדי שהילדים יהיו מאושרים מומלץ לפקוד גם את מוזיאון השוקולד, מוזיאון הטבע והמוזיאון הכחול המרתק.flower-2508954__340[1]

אמסטרדם

אמסטרדם היא מקום נעים, שבו הכל ציורי ומרהיב, אך עם זאת החיים בו תוססים ומלהיבים. באמסטרדם הארכיטקטורה מרהיבה, הגבינות משובחות, האגמים הם אטרקציה כיפית במיוחד, והרחובות תמיד שוקקי חיים והם כאלה שכיף לשוטט ולטייל בהם עם כל המשפחה.

הצעה לטיול עם המשפחה באמסטרדם: אמסטרדם היא מקום נפלא לטיול על ילדים שכן יש בה גן חיות ענק בו החיות משוחררות ומעניינות, עוד אפשר לשכור אופניים ולרכב איתם ברחבי העיר. ניתן גם לצאת מהמרכז ולהגיע אל ליס ואל גני קוקנהוף שם גני פרחים מרשימים שזכו לתואר ‘הגנים של אירופה’ ואף להגיע אל העיירה ‘דאם’ שם גבינות אין סוף, תחנות רוח וחנויות. במרכז אמסטרדם תוכלו להגיע אל הפארק העירוני MacBike שם ניתן לערוך פיקניק בכיף, ולשוט בתעלות בסירה קטנה. עוד מקומות אטרקטיביים שתוכלו להגיע אליהם עם הילדים: ארמון המלכה ליד כיכר דאם, מוזיאון מאדאם טוסו, מוזיאון המדע והטכנולוגיה, שוק מרקט הול ברוטרדם שם מגוון חנויות ברים ודוכני מזון ועוד.

תאילנד

בשנים האחרונות אנחנו רואים את השינוי אצל המטייל הישראלי בכל מה שנוגע לתאילנד. אם בעבר מטיילים ומטיילות היו נוסעים לבד או עם חברים לעשות טרקים הרי שבשנים האחרונות טיול משפחות לתאילנד הפך לדבר מבוקש והיא יעד נפלא וניתן בזכותה ליהנות ממגוון בילויים, אטרקציות, חופים, נסיעות מלהיבות, נופים עוצרי נשימה, הכרות עם חיות וכמובן החופים המדהימים והלבנים שבמקום.

הצעה לטיול עם המשפחה בתאילנד: תאילנד נחשבת מדינה ידידותית לילדים והיא גם בטוחה עבורם. טיול עם ילדים כולל האכלת חיות בחוות שונות ביניהם גם חוות פילים (שהן חוות טיפוליות שאין בהן יותר מופעי פילים שיצאו מן החוק באזור), עוד תוכלו להגיע אל קטיף אורז ושתילתו, אפשר להגיע אל מפעל שמכין שמשיות מנייד, ליהנות מקטיף אננס, משווקים מרהיבים ועבודת יד מקסימות שמייצרים התושבים.

עוד בתאילנד תוכלו ליהנות ממקומות שהוקמו במיוחד לילדו כמו דיסנילנד שהוא פארק שעשועים ענק ומפורסם, תוכלו לטייל בגני הספארי בבנקוק והם גנים מרהיבים המשתרעים על קילומטרים רבים, לפקוד את תיאטרון הבובות של ג’ו לואיס שניתן להגיע איליו כל יום עד תשע בערב וליהנות בו ממופע בובות מהמם, לסייר בתוך תעלותיה של בנקוק, לבקר בחוות הנחשים, להגיע באחד ימים לטיול ג’יפים בעיר צ’אנג מאי או בעיר צ’אנג ראי , וכמובן חובה לפקוד את החופים הבתוליים והמהממים של תיאלנד עם הילדים שם תוכלו להעיף עפיפונים, וליהנות גם מפסטיבל העפיפונים שמתרחשב בתאילנד בכל שנה.

יוון

עוד אופציה מעולה לטיול עם המשפחה הוא טיול לאחד האיים ביוון. כיום ישנן מגוון איים ביוון שתוכלו לבלות בהם עם כל המשפחה ביניהם האיים: קוס, רודוס, סנטריני ועוד.

הצעה לטיול עם המשפחה ביוון: באחד האיים שתבחרו תוכלו ליהנות מחופים מדהימים, טברנות, מלונות עם פארקי מים, טיול בכפרים ציוריים, אטרקציות מים, טיולי ג’יפים ועוד. יוון מאד אטרקטיבית שכן היא מלאת פעילויות וניתן לפקוד גם את העיר אתונה בה שכונת פיראוס המדהימה, נמלים יפים, מוזיאונים גדולים, עתיקות, שלל בתי קפה טברנות ומסעדות.

מה שהולך איתנו לכל החיים אלו החוויות. אותן חוויות שאנחנו יוצרים עם האנשים שאנחנו אוהבים.

יש בעולם עוד מגוון של מקומות שאליהם אתם יכולים לטוס עם המשפחה ושייתנו לכם את החוויות שאתם מחפשים. אל תסתפקו בדבר חומרי שכן הוא מאבד את הערך והעניין תייצרו יותר חוויות!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד