בובת מין

בובת מין לא לגברים בלבד

הנאות הסקס שמתגלמות באביזרי המין שממציאים היום יכולות להיות של כולם, גברים ונשים כאחד, ומבלי לסבול יותר מהגבלות על תצורות שונות ותפקידים. בדיוק כפי שוויברטורים ודילדואים הפכו לאביזר מין שמתאים לכולם, כך גם בובות מין הופכות להיות מקובלות יותר ויותר גם אצל נשים. במקרים רבים הן מספקות אורגזמות מעולות ועוצמתיות יותר הן בגלל הסיטואציה, הן בגלל התצורה והן בגלל היכולת למקד עוד יותר את המגע שמחפשים באיבר המין ובנקודות ההנאה. בובות מין נוצרות למטרת הנאה ולכן לא אמור להיות הבדל בין המינים, מה גם שמשחק המיניות כולל בתוכו היום קשת של מגדר ובחירות מיניות.

בובת מין
בובת מין לא לגברים בלבד

למה דווקא בובת מין?

בובת מין מספקת הרבה יותר מאורגזמה דרך אוננות, משום שהיא נותנת לגוף כולו לחוש את המגע במקרים של בובות המין המלאות, ואפשרות לחוות אורגזמה טובה יותר בגלל חלקי גוף שהאחיזה שלהם והתמיכה שנחוצים כדי להשעין את הגוף תוך כדי תנועה שמדמה חדירה רגילה ביחסי מין. לא תמיד אנשים רוצים או יכולים להגיע למגע אנושי מלא, ולכן בובות מין מצוינות להם למטרות אלה. זו הסיבה שבגללה מנסים לפתח אותן כמה שיורת קרובות למקור. הבובות של פעם היו בובות מתנפחות, למשל, ולכן גם זולות יותר. אבל הן לא החזיקו מעמד זמן רב והגבילו שימוש בהן לגברים בעיקר. גם הן הגבילו את המגע המיני להנאות חלשות יחסית כדי לעמוד במשימה.

בובות מין לנשים מפתיעות ומפתות

הבובות של היום הופכות להיות יצירתיות יותר מבחינת החומרים, והיום אפשר למצוא בובות מין בחנויות בסקס שמיועדות לנשים עם איבר מין גברי בגדלים שונים. הבובות בנויות מסיליקון רפואי בדרך כלל, שוקלות כמה קילוגרמים כדי לספק אחיזה ותמיכה טובות כנגד משקל הגוף, ומאפשרות שלל תנוחות מבלי להתעייף, מבלי להתקלקל ומבלי לשנות תא צורה בגלל הלחץ הפיזי, מתון עד לא מתון. בובות המין מצוידות בדילדו שנראה אמיתי ממש, מסייבר סקין שמעניק תחושה אנושית כמעט והוא נוח לתחזוקה ולניקוי. חשבי על כל התנוחות והאורגזמות הבלתי פוסקות שאת יכולה ליהנות מהן ללא הגבלה, וחשבי על בובת מין שיכולה לשמש לך אביזר סקס מושלם בכל שעה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד