fan-2494289__340[1]

מאוורר תקרה

אחד היתרונות הגדולים של מאוורר תקרה הוא מיקומו. תולים אותו בגובה וכך משיגים מספר מטרות. משבי האוויר שמגיעים ממנו יורדים כלפי מטה ומשפיעים על הראש ועל האיברים העליונים שבגוף, שלרוב, הם הרגישים ביותר והמושפעים ביותר מהחום והלחות ואף הינם בין המזיעים ביותר. משבי הרוח מגיעים לשטחים נרחבים יותר ואין עצמים המפריעים להם בדרכם. בונוס אחר הוא שהוא אינו תופס מקום בחלל התחתון ונמנעת צפיפות אפשרית. כדי להשיג את מקסימום האפקט מתקינים אותו במרכז החלל ובמקומות גדולים ניתן להתקין מספר כאלו.

מאווררי תקרה תעשייתיים

מבחינים במאווררים תעשייתיים גדולים שמוטת הכנפיים שלהם וגודל מנועם מספקים משבי רוח שמכסים שטחים גדולים. הם מתאימים מאוד למבנים חקלאיים, לאולמות ייצור ולמבנים תעשייתיים ענקיים. ניתן להתקין מספר רב שלהם ולהפעילם יחד או לחוד בהתאם לצורך. הם מיוצרים בטכנולוגיית עילית שמשלבים בה איכות ובטיחות ללא פשרות. עצם היותם תלויים מדגישה את הצורך במנגנוני בטיחות כפולים ובשימוש בחומרים חזקים מאוד אך קלים מבחינת משקלם.

מאווררי תקרה ביתיים

מאוורר תקרה ביתי שונה מאחיו התעשייתי במספר מובנים. מטבע הדברים הוא מעודן יותר בקווי עיצובו ומותאם מאוד לחללים אינטימיים שיש בבתים פרטיים, במשרדים, בחנויות קטנות ועוד. ניתן למצוא אותו במספר צבעים לפי בחירה. הוא מאוורר חכם שניחן באפשרות לזיהוי טמפרטורת החדר ולהגיב אליה. חיישנים שנמצאים בו מסוגלים לספק מידע כזה ואז הויסות של סיבובי המנוע משתנה כדי לתת תפוקת אוורור מתאימה. הוא יעיל וחסכוני באנרגיה.

מאוורר לעומת מזגן

מאווררי תקרה על דגמיהם השונים מועדפים במקרים רבים על מזגנים מסיבות שונות. לעיתים, יש צורך בקירור מבואה פתוחה עם גג, יש מצבים בהם קור המזגנים מקפיא מדי  כמו במטבחי מסעדות שבהם האוכל  החם רגיש לקור מוגזם. יש מבנים כמו מוסכים והאנגרים למטוסים  בעלי דלתות ופתחים גדולים שנועדו לשינוע כלי רכב ומטוסים ועוד מקרים. בכל  המצבים האלו יעילות המזגנים מוטלת בספק, ואילו, מאווררי תקרה בעלי עצמה יעשו היטב את העבודה. מומלץ בכל פה לרכוש מאווררי תקרה שמיוצרים על ידי יצרנים בעלי מוניטין אשר מוצריהם נמכרים בכל העולם. יש ברשותם הידע הרב שנדרש ליצורם, תחזוקתם ותיקונם.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד