צביקה יוגב

צביקה יוגב

לא מעט אנשים מחפשים אחר הרצאות טובות ומעניינות. כיום ניתן למצוא מגוון הרצאות מרתקות ומיוחדות לכל צורך, כגון: ימי גיבוש לעובדים, הרצאות עבור מורים שמטרתם היא להעניק להם כלים להתמודד בעבודתם החינוכית, הרצאות עבור משפחות, הרצאות עבור אנשים בגיל השלישי, הרצאות עבור אנשים אשר אינם יודעים כיצד להתמודד עם סיטואציות שונות בחייהם כגון: פחד קהל או ראיון עבודה ועוד. כל הרצאה יכולה להיות מהותית, חשובה ומהנה עבור כל צורך, במידה ובוחרים אותה בצורה הנכונה. חשוב לדעת שהרצאה איכותית מתחילה ראשית כל, במרצה. לכן, אם אתם מחפשים הרצאות טובות באמת, כדאי שתבררו מעט על ההרצאות הטובות של צביקה יוגב.

צביקה יוגב

באילו תחומים מעביר צביקה יוגב הרצאות?

צביקה יוגב, הוא מרצה בעל ידע רב בתחומים שונים הנוגעים לעולם הפילופסיה, עולם היחסים הבין אישיים, שפת גוף ועוד. הרצאותיו של צביקה יוגב הן הרצאות מגוונות הנוגעות לתחומים הללו. בין הרצאותיו ניתן למצוא הרצאות על שפת גוף ועל תקשורת בלתי מילולית, הרלוונטיות מאוד לאנשים לפני ראיונות עבודה, או לאנשים אשר חוששים לעמוד מול קהל, למרות שהתפקיד התעסוקתי שלהם כול בין היתר גם עמידה מול קהל. מעבר לכך, ניתן למצוא בין הרצאותיו של צביקה יוגב הרצאות על אושר אמיתי, הרלוונטיות לכל אדם באשר הוא, הרצאות על יחסינו עם עצמנו ועל הצלחה בחיים, הרצאות על שיפור היכולות המוחיות שלהם וחשיבות השפעתו של המוח על חיינו ועוד. את הרצאות הללו, מעביר צביקה יוגב בצורה חווייתית, מהנה ומצחיקה. כך שמעבר לידע אקטואלי ורב בכל נושא של הרצאה, ניתן ליהנות בה מסיפורים מצחיקים המשולבים בה ומאחד המרצים המוכשרים בעל קסם אישי ויכולת לרתק את כל משתתפי ההרצאה בצורה הטובה ביותר.

קצת על צביקה יוגב

צביקה יוגב הוא חלק פעיל בסגל של הקריה האקדמאית אונו כיום. בעברו, למד צביקה יוגב פילוסופיה באוניברסיטת תל אביב. מעבר לכך, הוא למד גם תאטרון ומשחק. צביקה יוגב הוא בעל שני תארים משפטיים והוא ידוע כמגשר מוסמך. מלבד זאת, הוא מדריך מוסמך לסיוע וליווי של מכורים, מטעם הרשות הלאומית למלחמה בסמים. אין ספק שצביקה הוא אדם רב פעלים, בעל ידע רב בכל התחומים הנוגעים לרבדי חיוו של כל אדם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד