garbage-2736580_960_720[1]

איך שומרים על סביבה נקייה?

אשפתון, מיכל טמון קרקע, מחזור אשפה, פינוי פסולת ועוד, כולם אמצעים שביכולתם לאפשר לכם לשמור על סביבה נקייה.

אז בין אם אתם מתגוררים בית פרטי או בבניין, חשוב שהסביבה שלכם תהיה נקייה במיוחד, בעיקר  אם מדובר ברצון שלכם לחיות במקום טוב יותר, כאשר באמצעות שמירה על ניקיון תוכלו אף להעלות את ערכו של הנכס שבו אתם מתגוררים, וזאת  לצורך מכירה או השכרה.

אז כיצד אפשר לשמור על סביבה נקייה באמצעות האמצעים אותם פירטנו?

אשפתון – אשפתון הוא מיכל אשפה מעוצב המשפר את מראה הסביבה שבב הוא נמצא. אשפתון מעוצב בצורה קלאסית והוא מאפשר מיכל אשפה מעוצב הממוקם בסביבה הומת אדם. מיכל אשפה זה מאפשר איסוף אשפה בקלות תוך שגופו של המיכל מורם מעלה ללא מאמץ וזאת בשל החומר ממנו מיוצר האשפתון הוא פוליאתילן.

מכילים טמוני קרקע – מיכלים אלה תפקידם להחליף את מיכלי הצפרדע המבאישים שבולטים בצורה נוראית על פני השטח. מיכלים טמוני קרקע מחליפים גם את פחי הזבל העירוניים, תוך שהם מאפשרים פינוי פסולת מכל סוג אל המיכל שבכך שהוא טמון בקרקע אינו  גורם לריח רע. מיכלים טמוני קרקע מכילים כמות גדולה יוותר של אשפה, תוך שהם מאפשרים פינוי פסולת בצורה חכמה וידידותית לסביבה.

מחזור אשפה – על מנת לדאוג שלא תצטבר פסולת רבה ליד הביתים, ושלא יצטברו מאגרים של אשפה, חשוב מאד לשים לב כי נעשה מחזור בשכונה שבה אתם מתגוררים. דאגו כי במקום יהיו מרכזי מחזור ופחי מחזור לכל בניין או בית פרטי.

פינוי פסולת – וודאו כי באזור שלכם נעשה פינוי פסולת. פסולת שאינה מפונה, כגון: חפצים, ברזלים, מזרונים, בגדים ועוד, משמשת מצע לחולדות, עכברים ואפילו לנחשים! לכן חשוב לשים לב כי הפסולת מפונה על ידי חברות שמתמחות בפינוי פסולת למקומות ייעודיים.

לסיכום, שמרו על סביבה נקייה, השליכו פסולת וזבלים למקומות ייעודיים, ותוכלו לחיות בסביבה נעימה ונקייה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד