איך להתלבש בסטייל

איך להתלבש בסטייל – כיצד עושים את זה נכון?

אחת השאיפות שלנו, בפרט בשנים האחרונות, היא לצאת מהבית, בין אם זה לעבודה ובין אם זה לפגישות עם חברים ובני משפחה או בילויים בערב, כשאנחנו לבושים בצורה היפה ביותר, אחרת אנחנו חשים כאילו אנחנו עושים משהו לא בסדר. זו השאיפה שלנו ואנחנו תמיד מחפשים דרכים וכלים כיצד לממש אותה.

סטייליסטית אישית יכולה לעזור לנו בכך. היא יכולה לעזור לנו הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר, על מנת שבכל פעם כשנצא מהבית, אנחנו נתלבש בצורה יפה ומרשימה, מה שבוודאי יהפוך את החוויה שלנו להרבה יותר נעימה ויתרה מזו, גם האנשים סביבנו ירגישו הרבה יותר נעים כשנבוא מסודרים ועם בגדים יפים.

סטייליסטית אישית היא אשת מקצוע בתחום האופנה, שאיננה בהכרח תופרת או מעצבת בגדים, למרות שיש לא מעט סטייליסטיות שמתעסקות גם בצד הזה של האופנה, אלא היא מתעסקת יותר בצד של בניית מלתחה ללקוחות ובמתן המלצות ורעיונות כיצד להתלבש בצורה יפה ומרשימה. אנחנו יכולים לראות לא מעט שחקנים, כוכבי קולנוע, כוכבי טלוויזיה, פוליטיקאים ועוד שורה ארוכה של דמויות ציבוריות שמשתמשות בסטייליסטיות.

אם נראה כאילו מדובר באשת מקצוע שעובדת אך ורק עם אנשים שיש להם אפשרויות כלכליות רחבות, זה לא בהכרח כך. שכן כל אחד יכול לשכור את שירותיה של סטייליסטית אישית לצרכיו, על מנת שזו שתעזור לו להתלבש בסטייל, בצורה יפה ומרשימה, כך שהביגוד יתאים גם למבנה הגוף שלו, גם לסגנון האהוב עליו ומן הסתם, גם ליכולותיו הכלכליות.

כיצד סטייליסטית אישית יכולה לעזור לנו?

כפי שציינו סטייליסטית אישית יכולה לעזור בטווח הקצר ובטווח הארוך, בצורות שונות.

למשל, אם נסתכל על הטווח הקצר, הרי שאנחנו יכולים להיעזר בסטייליסטית לפני אירוע מסוים חשוב, בין אם זו פגישה בעבודה או בין אם זו פגישה אחרת חשובה שאנחנו רוצים להיראות במיטבנו.

בטווח הקצר אנחנו יכולים להיעזר בסטייליסטית אם אנחנו צריכים עזרה לרכישת בגדים שיתאימו לנו לדברים נקודתיים, למשל, נסיעה לחו”ל או סיטואציות אחרות.

בטווח הארוך, הרי שאנחנו יכולים בעזרת סטייליסטית אישית לבנות מלתחה שתתאים לנו. נניח ואנחנו רוצים לעשות שינוי מקיף ויסודי, בין אם זה בגלל שינוי במשקל ובין אם זה מסיבות אחרות, אז במקום לעשות את זה לבדנו, אנחנו יכולים לשכור סטייליסטית שתעזור לנו. היא תבנה לנו מלתחה שתתאים למה שאנחנו מחפשים ולמה שאנחנו רוצים לייצג.

צריך לזכור נקודה חשובה, בשביל לעבוד בצורה טובה עם סטייליסטית אישית, חשוב שהיא תלמד להכיר אותנו ואנחנו אותה. כך היא תדע בדיוק מי אנחנו ומה אנחנו רוצים להציג דרך הביגוד שלנו. חשוב שתהיה בינינו כימיה אישית וששנינו נדבר באותה שפה. כך נהנה מתוצאות טובות ואיכותיות, כך נוכל ליהנות מהופעה שתתאים למראה שלנו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד