chairs-2181947__340[1]

איך בוחרים שולחן משרדי?

בחירת שולחן משרדי הינה בחירה חשובה, וזאת בעיקר בשל כך שהשולחן המשרדי שלכם הוא זה שאמור לשמש אתכם למשך שנים רבות ועליו גם להתאים לחלל העבודה שלכם.

כיום קיים מגוון רחב שולחנות משרדיים בגדלים שונים ובעיצובים שונים שמהם ניתן לבחור. אבל כיצד בין שלל השולחנות ניתן לבחור את השולחן המתאים לכם ביותר? כמה דרכים לבחור נכון יותר בהמשך.

כאשר אתם בוחרים שולחן משרדי יש לשים לב לכמה דגשים בבחירה:

נוחות – שימו לב כי השולחן מתאים לכם לדרך ישיבתכם לידו ולאופן העבודה שלכם. השולחן חשוב שיתאים לכם מבחינה מודולארית וגם בכל הנוגע לאחסון של כלי כתיבה, הנחת המחשב עליו, היכולת שלכם להשתמש בשולחן לצרכים שונים ולפרקטיות שלו.

בחרו שולחן בגודל המתאים לחלל העבודה שלכם ובצורה שהוא יותר מקום לכיסא שלכם ולכיסאות נוספים שאתם רוצים להציב סביב השולחן.

בנוסף רצוי שבשולחן יהיו מספר המגירות הנכון לכם, וכי הוא יהיה בגובה המתאם לכם ולעבודה שלכם.

נראות – אלמנט נוסף שחשוב לשים אליו לב בבחירה הוא הנראות של השולחן. את השולחן חשוב להתאים לחלל שלכם ולאופי שבו החלל שלכם מעוצב ומוסדר. חשוב שהשולחן משרדי יתאים גם לשאר הריהוט המשרדי שיש לכם או לריהוט בבית.

עוד חשוב לשים לב מה השולחן משדר. האם הוא משדר יוקרה? צניעות? פרקטיות? או אולי שהוא נראה כשולחן אשר בו מתנהלות מכירות? חשוב שהמראה של השולחן ישדר את האווירה שאתם רוצים להקנות בחלל העבודה שלכם.

איכות – דרך נוספת לבחירת שולחן היא האיכות שלו. כאשר אתם בוחרים שולחן איכותי שימו לב כי הוא עשוי מעץ מלא, מפרזולים איכותיים וכי השולחן מגיע עם אחריות. בכך תוכלו ליהנות משולחן עמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים.

עיצוב – עוד חשוב להתאים את השולחן לאופי העיצוב של החלל שלכם. כיום שולחנות מעוצבים במגוון עיצובים החל מעיצוב כפרי, גס, עדין, תעשייתי, מודרני, בקווים נקיים ועוד. שימו לב כי העיצוב מתכתב בצורה טובה עם שאר החפצים ועם החלל והאווירה במשרד.

מחיר – הגורם האחרון אך הלא פחות חשוב הוא המחיר של השולחן. החליטו מהו התקציב שאתם מקציבים לשולחן שלכם ונסו ליהנות משולחן איכותי בתקציב זה. אם אתם רוצים שולחן משרדי עמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים: לעיתים יש להשקיע מעט יותר אך זאת על מנת שתוכלו לקבל שולחן איכותי, חזק וכזה שתוכלו ליהנות ממנו לזמן ממושך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד