רילוקיישן לבלגיה

רילוקיישן לבלגיה

בלגיה גובלת בהולנד, גרמניה ,לוקסמבורג וצרפת ומכיוון שהיא די קרובה לים הטמפרטורה בה נמוכות יחסית. חרף העבודה שיש בה לא מעט ימים גשומים ניתן לומר כי הטמפרטורות נוחות אך הקיץ חם והחורף קר.

אנשים רבים נהנים לטייל ולנפוש בבלגיה- הערים היפות, היערות, המבנים הייחודיים, האווירה הרומנטית, הפארקים המטופחים, המוזיאונים, הפסטיבלים, חיי הלילה, הכפרים ועוד, מושכים אליהם תיירים מרחבי העולם.

קצת על היהדות בבלגיה

לאחר מלחמת העולם ה2 קמו קהילות יהודיות חדשות והתרכזו בבריסל ובאנטוורפן. כיום מונה האוכלוסייה היהודית כ- 42,000 איש כאשר מרביתם מתגוררים בבריסל ואנטוורפן. קהילות נוספות נמצאות באוסטנד, מונס, קנוקה, ארלון ועוד.

תעסוקה, גידול ילדים והשכלה גבוהה

מרבית המשרות בבלגיה מתרכזות בערים המרכזיות- ביניהן- אנטוורפן, ברוז’ ובריסל..

בלגיה נמצאת בדירוג גבוה בתחום גידול ילדים, לרבות חינוך ילדים, כמו כן, היא מקבלת בשמחה סטודנטים בינלאומיים וכוללת מגוון מוסדות איכותיים להשכלה גבוהה. בין מוסדות הלימוד ניתן למצוא שש אוניברסיטאות שמעניקות תואר שני ועוסקות בפסיכולוגיה, הנדסה, שפות וכלכלה.

כמו כן, בבלגיה לא פחות מ- 21מכללות אקדמיות שמאפשרות לסטודנטים לעשות תואר שני בחינוך, תרגום ופרשנות, מדעי החברה, כלכלה, אגרונומיה, מקצועות עזר בתחום הרפואה. במידה ואתם באים מתחום האמנות, בבלגיה תוכלו למצוא לפחות 17 מכללות אקדמיות של למקצועות האמנות השונים, בהן יכולים הסטודנטים ללמוד לתארים מתקדמים במוסיקה, ציור, פיסול ועוד.. יש לציין כי עלות הלימודים נמוכה יחסית ובנוסף עליה ניתן לקבל מענקים ומלגות.

תחבורה ציבורית ומערכת בריאות

בנוסף לרמה הגבוהה של הלימודים, נהנים התושבים משירותי בריאות איכותיים ותחבורה ציבורית איכותית. תושבי בלגיה נהנים ממערכת רכבות מתקדמת ומדויקת. והרכבות מהירות ומדויקות. יש לציין כי ילדים וקשישים מקבלים הנחות משמעותיות.

לעבור בראש שקט

אם החלטתם לעשות רילוקיישן לבלגיה עליכם לדאוג ל מסמכים הדרושים- בינם- ויזה, ביטוחי בריאות, אשרת עבודה וכו’. כמו כן, יש להכין את המשפחה, לבדוק את בתי הספר, להשכיר או לרכוש דירה, להעביר את הפרטים האישיים, לדאוג לכך שלשני ההורים תהיה אשרת עבודה ועוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד