סאמר סקול

מה זה סאמר סקול?

בני נוער רבים שומעים את המושג ‘סאמר סקול’ אבל לא ממש מבינים במה מדובר. סאמר סקול היא חוויה יוצאת דופן שרבים מבני הנוער משתתפים בה ומפיקים ממנה תועלות רבות. אז מה זה סאמר סקול? ולמי זה מתאים? כל התשובות בהמשך.

סאמר סקול היא חוויה המתבצעת בחודשי הקיץ בה לומדים אנגלית ומבלים מספר שבועות בחול. סאמר סקול מתבצע פעם בשנה בדרך כלל בחודי הקיץ והוא מלווה במדריכים, מורים לאנגלית ומאבטחים ששומרים עליכם מכל פגע.

אל הסאמר סקול מגיעים בני נוער מכל רחבי הארץ והם עוברים תהליך גיבוש שמכין אותם לשהייה המשותפת יחד בסאמר סקול. כיום, סאמר סקול מתרחש בעיקר בלונדון במקום בו השפה האנגלית רווחת ותקינה.

למי מתאים סאמר סקול?

סאמר סקול מתאים לבני נוער בגילאים שונים שאינם רוצים לבלות עוד חופש גדול בשעמום או שהייה מרובה על הספה. הסאמר סקול מתאים למי שרוצה לשלב לימוד אנגלית עם חוויה יוצאת דופן של טיול בחו”ל והכרות עם אנשים חדשים. הסאמר סקול מתאים גם למי שרוצה לשפר את האנגלית שלו וגם למי שרוצה לתרגל אותה.

מה עושים בסאמר סקול?

את הסאמר סקול מתחילים בבית מלון כיפי בו מתאכסנים עם שותף או שותפה לחדר. בתוכנית של הסאמר סקול ישנם לימודי אנגלית שנמשכים מספר שעות ולאחר מכן יציאה אל חוויות מרתקות בלונדון. בסאמר סקול מטיילים באתרים היפים והמפורסמים ביותר, יוצאים לבלות, מכירים אנשים חדשים, מטבחים שונים ותרבות מיוחדת במינה. במהלך הסאמר סקול מגיעים אל אוקספורד סטריט, ארמון המלכה, בית הפרלמנט, מוזיאון השעווה הגדול בעולם מאדאם טוסו,  ויוצאים אל חוויות שופינג האופנתיות בלונדון. בין לבין ישנם משחקי כדורגל, סדנאות ומבצעים הכרות עם תושבי לונדון הצעירים.

כיצד מתקיימים הלימודים

לימודי הסאמר סקול שונים בתכלית מלימודים רגילים. בלימודים לומדים אנגלית בצורה יצירתית החל מהצגת הצגות באנגלית, כתיבת עיתון, סדנאות, לימוד שירים של זמרים מפורסמים מאנגליה ועוד. לימודי השפה מכינים אתכם לעולם האמתי שבו אנגלית היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום.

מדוע סאמר סקול הוא בילוי מועדף על בני נוער רבים?

סאמר סקול מאפשר יציאה מהשגרה, חוויה ייחודית ודרך נפלאה לבלות בה את חודשי החופש הגדול. התכנית מאפשרת להגיע מוכנים יותר אל שנת הלימודים, ובד ובד להכיר אנשים חדשים, תרבות ושפה נפלאה! כיום אל תוכניות סאמר סקול מצטרפים בני נוער רבים, שמחפשים את המקום הכיפי ביותר לבלות בו את החופש ולהפיק ממנו תועלת חברתית ולימודית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד