דק סינטטי

מחיר של דק סינטטי

בלא מעט בתים בישראל מותקנים דקים בגינה, בחצר וכן בגג הבית. בחלק מהבתים מדובר על דק עץ אמיתי אשר מוסיף נופך כפרי ייחודי לעיצוב של הבית. עם זאת בבתים רבים העדיפו ליהנות מהיתרונות הרבים של דק סינטטי, קרי דק דמוי עץ בעל מוטיבים אקולוגיים אשר יש לו מאפייני עיצוב שמזכירים דק רגיל אך יתרונותיו עולים עליו במידת מה.

דק סינטטי הוא כאמור דק שדומה במראה שלו לדק רגיל, אך הוא איננו דק עץ זה דק פולימרי, דק שנבנה במיוחד על מנת לשמש כדק באמצעות חומרים מלאכותיים מתאימים. היתרונות של דק כזה שהוא נשמר טוב יותר בתנאי מזג אוויר שונים, הוא עמיד וחזק יותר מדק עץ רגיל. בזמן שדק רגיל לא יכול לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, ויש צורך לחדש אותו כל שנה, הרי שדק סינטטי מחזיק מעמד זמן רב יותר, הוא לא דורש תחזוקה אלא רק ניקוי, והוא שומר על המראה הטבעי שלו לאורך זמן. זאת להבדיל מדק עץ שנסדק, נשרט והברק שלו דוהה עם הזמן.

מצד שני יש לומר שדק סינטטי מחיר גבוה יותר מאשר דק עץ רגיל ולו מהסיבה הפשוטה, שתהליך ההכנה שלו ארוך ומורכב יותר. מדובר על דק שמופק מאפס, ומותאם על מנת לשמש כדק, מדובר על פרטים קטנים שיש להקפיד עליהם, גימור ייחודי ותערובת של חומרים שונים. על כן מחירו שונה וגבוה ממחירו של דק רגיל. מה שכן, מאחר והדק לא דורש תחזוקה והוא מחזיק מעמד זמן רב, מה שאומר שאין צורך להחליף אותו, אז בטווח הארוך, מדובר על חסכון עצום לעומת דק עץ. אם עושים את החישוב לאורך שנים, ללא ספק עדיף התקנת דק עץ סינטטי על פני התקנת דק עץ רגיל, למרות שלכאורה זה הרבה יותר ייחודי ויוקרתי.

דק סינטטי

כאמור ניתן להתקין דק סינטטי בחצר הבית, גינה, גג ובמקומות אחרים, כל מה שצריך לעשות זה לוודא שהדקים מתאימים לשטח בו רוצים להתקין אותם, הן מבחינת גודל, עיצוב, וכן שילוב של צבעים וחומרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד