wellness-285587_640

ספא ומכון כושר באשדוד

כולנו חשים את הצורך לעסוק בפעילות גופנית, וזאת על מנת לשפר את בריאותנו בכל התחומים – חיזוק השרירים, סיבולת לב ריאה ועוד. כבר הוכח לפני שנים רבות שפעילות גופנית טובה, על בסיס יומיומי או לפחות שבועי, משפרת משמעותית את הבריאות ומסייעת לגוף להירגע ולהתחזק. רבים מאיתנו נהנים לבקר בספא על מנת לקבל את אותן תוצאות בדיוק – רגיעה של הגוף והנפש, חידוש המצברים ועוד. היתרונות של כל אחד מאלה (ספא וחדר כושר) ברורים לכולנו, אז מה קורה כאשר משלבים בין ספא לחדר כושר? הרי לפניכם כל מה שכדאי לדעת בנושא.

מה ההבדל בין ספא לבין מכון כושר?

לפני שנתחיל, חשוב מאוד להגדיר תחילה את ההבדל בין ספא לחדר כושר. ספא הינו מקום בו ניתן להירגע, בכל המובנים: הרפיית השרירים, שחרור מתחים ושחרור המחשבות הטורדניות הקיימות במוחנו על בסיס יומיומי. אנשים רבים בוחרים ללכת לספא על בסיס שנתי ואף חודשי. לעומת ספא, חדר כושר הינו מקום אינטנסיבי יותר, אליו הולכים אנשים בתדירות גבוהה יותר. תוצאות הפעילות הגופנית דומות במהותן לתוצאות המתקבלות אחרי ספא: הגוף רגוע יותר, המחשבות שקטות, הדם מומרץ ברחבי הגוף ועוד.treatment-1327811_1280 (1)

מדוע כדאי לשלב מכון כושר וספא?

מכון כושר וספא, כל אחד בנפרד, מהווים פעילות נהדרת לגוף ולנפש. כאשר מחברים אותם יחדיו, התוצאה מוכפלת על אחת כמה וכמה. בזמן הפעילות הגופנית, בייחוד לאחר פעילות אנ-אירובית, השרירים מעט מכווצים יותר, והספא עוזר להרפות אותם לחלוטין. בנוסף, בעת ההזעה (המתרחשת בזמן פעילות גופנית), אנו משחררים רעלים רבים מהגוף – פעולה אותה ניתן ואף רצוי להשלים בסאונה. מדובר, למעשה, בשני פעילויות המשלימות האחת את השנייה ומהוות פורקן מושלם, הן עבור הגוף והן עבור הנפש.

על מה כדאי לתת את הדעת בעת רכישת מנוי בספא וחדר כושר?

מרבית חדרי הכושר והספא הקיימים בשוק, אינם משלבים לרוב הן את היתרונות של הספא והן את המכשור המתקדם של חדרי הכושר. לעומת זאת, בדרך כלל הדגש יינתן על אחד מאלה – ספא ומעט מכשירי כושר, או לחילופין, מכון כושר בו קיימת סאונה ובריכה. אצלנו, ב”ארמאנני ספא“, קיימים שבעה חדרי עיסוי – חלקם פרטיים וחלקם זוגיים. בנוסף, במתחם קיים חדר קוסמטיקה, מתקנים של סאונה יבשה, סאונה רטובה וג’קוזי, וחשוב מכל – מכון כושר בוטיק מושקע, בו קיים המכשור המתקדם ביותר כיום. אם אתם מחפשים מקום המשלב הן את היתרונות של הספא והן את היכולת לבצע פעילות גופנית אינטנסיבית, הרי שאנו מציעים את כל אלה ואף יותר

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד