groom-putting-ring-on-bride-s-finger_1157-338[1]

שים לה טבעת

שלום לגבר הממוצע הנרגש והמבולבל שעומד בקרוב לענוד טבעת לאהובת ליבו. ראשית, מגיעים לך איחולי מזל טוב עתידיים על הצעד הרציני שאתה עומד לעשות. לא, הפעם אנחנו לא מדברים על ההחלטה לכרוך את חייכם יחדיו. אנחנו מדברים על החלטה כבדת גורל נוספת – איך בוחרים טבעת אירוסין?

שם טבעת עליה

בחירת טבעת האירוסין עשויה להיות קשה לנוכח מגוון הטרנדים הרבים הכובשים את השוק. זו לא סתם בחירה של תכשיט פשוט, אלא סמל לאהבתך שיעטר את אצבעה של ברת המזל למשך העתיד לבוא. לכן, ראשית עליך לנשום עמוקות. שנית, אתה לא מוכרח להתמודד עם כך לבד ולכן מומלץ להסתייע בחברתה הטובה של בת זוגך הבקיאה בחוש טעמה לפרטי פרטים או להתלוות באימה. ואימא (כמעט תמיד יודעת).

הנה מספר טיפים שיסייעו לך להבין טוב יותר למה בת-זוגך מצפה – הגדר את התקציב המיועד לך כדי לצמצם את הבחירה. בחן את סוגי התכשיטים שלה כדי לקבל התרשמות כללית מקו הסגנון שלה – האם היא נוהגת לענוד תכשיטי כסף? זהב? האם היא בחורה של “בלינג בלינג” בולט או מעדיפה תכשיטים מעודנים וקטנים יותר? רצוי לנסות לברר עמה זאת מבעוד מועד בשיחה סתמית.

מדריך הטבעות

הטבעות הפופולאריות הקלאסיות הן בדרך כלל טבעות סוליטר בזהב, זהב לבן או בכסף משובצות ביהלום (גדול או קטן במרכז) ומעוטרות ביהלומים מסביב. הנה מספר טרנדים נוספים של טבעות אירוסין מיוחדות

  • זוג טבעות – זוג טבעות אירוסין נחשב לבחירה פופולארית לבעלות הסגנון האלגנטי-יוקרתי ולאלו שמעניינות בטבעת בולטת באופן מעודן וקלאסי. טבעות האירוסין יכולות להגיע בזהב או בכסף. הנה שתי דוגמאות בולטות –
    • זוג טבעות אירוסין כשהאחת מעוטרת ביהלומים ומשובצת ביהלום מרובע במרכזה והשנייה מעוטרת בשורת יהלומים.
    • זוג טבעות אירוסין כשהאחת משובצת ביהלום מרובע במרכזה והשנייה מעוטרת בשורת יהלומים.
  • טבעות חץ – טבעות המגיעות בזהב לבן ונבדלות מיתר הטבעות בשל צורת החץ המדליקה המשובצת ביהלום במרכזן ומעוטרות ביהלומים משובצים. טבעת כזו תתאים לכל מי שלא נוהגת לשחות בזרם הטרנדים הקבוע, אלא מעדיפה להנהיג אותם לבדה. טבעת לבחורה ייחודית ובעלת סגנון מקורי.
  • טבעת מעוטרת בחריטת לבבות – טבעת סוליטר בזהב, משובצת ביהלום במרכז הטבעת ומעוטרת בחריטת לבבות. תתאים לבחורה הרומנטית החובבת סגנון נשי ורך.

בהצלחה!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד