מטבח

מדריך לבחירת מטבח

מטבח הוא אחד מן האזורים הכי מרכזיים בכל סוג של בית. זה בהחלט לא משנה אם מדובר בבית פרטי עם שני מפלסים או בדירה בבניין עם קומות שבה יש רק 90 מטר רבוע, המבטים בכל אחד מאלה יתמקדו אל עבור האזור של המטבח והסלון כאשר בבנייה המודרנית שני אלה מחוברים יחדיו אל חלל רחב אחד שאפשר לנוע בו בחופשיות וללא קירות מפרידים, ברוב המקרים.

כאשר מדובר באזור שבו רמת השימוש היא גבוהה, ולו רק על מנת להכין כוס קפה אם לא עבור עבודות בישול ואפייה מורכבות ויומיומיות חייבים לוודא כי המטבח אשר מתכננים ומתקינים יהיה כזה שמתאים לא רק לסגנון האישי של הדיירים של הבית אלא גם לדרך שבה הם מבצעים שימוש במטבח שלהם. אז איך בוחרים מטבח רלבנטי? להלן המדריך שיסייע לפשט במידת מה את התהליך של בחירת מטבח לבית.

תכנון של התקציב

כמו בכל דבר בחיים, הרבה הוא עניין של כסף ולפני שמתכננים רכישה של מבטח יש להבין את סך העלויות עבור מטבח לפי הסגנון שאותו רוצים לבחור, רמת הגימור של המטבח, הגודל של המטבח וסוג החברה המבצעת. לכל אחד מאלה ישנה השפעה רבה לגבי המחיר הסופי שאותו תקבלו ולכן כדאי לבצע סקר שווקים קצר לגבי העלות של החומרים שמרכיבים את המטבח לפי הגודל הספציפי של המטבח שקיים אצלכם בבית ולהצליב את כל אלה אל מול המחירים שאותם מציעות חברות שמייצרות מטבחים בכל רחבי הארץ. המחיר יכול לנוע החל מעשרת אלפים שקלים ופי כמה ממחיר זה, כאשר כל אחד יכול לבחור מטבח מושלם עבור הצרכים האישיים שלו. לאחר שהתקציב עבור המטבח ברור לחלוטין הגיע הזמן להתקדם אל עבר השלב הבא.

בחירה של עיצוב

עבור מטבח אחד צריכים לא מעט פריטים שמתחילים בארונות המטבח, הכיור, הברז ומשטחי העבודה כמטבחאשר כל פעולה צריכה לקחת בחשבון את נקודות החשמל, הגז והמים הקיימות כדי לייצר את הסביבה הכי נכונה עבור המטבח אותו מתכננים, אחרת צריכים לבצע גם העברה של נקודות חדשות עבור המטבח כדי להכניס מקרר חדש. אולם טרם כל אלה כל אדם צריך להחליט בינו לבין עצמו מה הוא הסגנון שהכי מתכתב עם הסגנון שכבר קיים בבית וכזה שיכול להרגיש הכי טבעי לדיירים של הבית. מה זה אומר בפועל? להחליט בין עיצוב כפרי, עיצוב מודרני או אפילו עיצוב אלגנטי יוקרתי. בין כל אלה יש כל מיני סוגים של עיצובים שמהם אפשר להתביית על האחד שנראה הכי מתאים לאופי של בעלי הדירה וכך שלב אחר שלב מתאימים את המטבח לפי הגדול, כמות הארונות הנדרשת, כמות המגרות ובחירה של כיור/ים אי מטבח וכדומה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד