כריכים טעימים

סוגים שונים של סנדוויצ’ים

אם נעשה סקר מהו המאכל האהוב ביותר על בני אדם, אז לצד דגים ובשרים, פסטות ופיצות, סביר להניח שנמצא גם סנדוויצ’ים. לכאורה מדובר במאכל פשוט, לחמנייה, שני לחמים, בגט, שבתוכם יש מרכיבים שונים אך ביחד הם יוצרים חוויה קולינארית מדהימה, כל כך מדהימה עד שישנן לא מעט מסעדות ובתי קפה שמציעים סנדוויצ’ים כחלק מהתפריט שלהם. גם אם לא יקראו לזה כך.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמזמנים מגשי אירוח עם כריכים טעימים לאירוע שהם עורכים. מאחר ומדובר במאכל אהוב שכולם נהנים ממנו, אז אין שום סיבה שהוא לא יהיה נוכח גם באירוע. פעם עם לחם מסוג כזה ופעם עם לחם מסוג אחר, פעם עם טורטריה ופעם עם לחמנייה או בגט.

אנחנו נציג לכם כאן כמה סנדוויצ’ים שיכולים לעשות לכם טוב כחלק מדיאטה או תוכנית תזונה נכונה שאתם חלק ממנה ותשמחו לקבל אותם בכל אירוע או לפחות להכין אותו בעצמכם לארוחת צהריים או לארוחת ערב. לפני כן, רק נציין, בשביל סנדוויץ’ טוב, אתם צריכים להשתמש בחומרי גלם איכותיים וטריים, תרכובת נכונה ביניהם וכן לא לשכוח להשתמש ברטבים מתאימים, כאלה שניתן להשתמש בהם בצורה חלקה עם אותם מרכיבים בהם אתם בוחרים להשתמש. נקודה אחרת שצריך לזכור היא, שאם מכניסים יותר מדי דברים לסנדוויץ’ הוא עלול להיקרע ואם המרכיבים רטובים, אז יהיה לנו מאוד קשה להדביק הכל ביחד ונתקשה לאכול אותו.
כריכים טעימים

סוגי סנדוויצ’ים אהובים

הסוג הראשון הוא קלאסי במובנים רבים, סנדוויץ’ עם חביתה. ניתן להכניס בחביתה גבינה, פטריות, בצל, עשבי תיבול, ולמרוח את הסנדוויץ’ ברטבים שונים, כמו פסטו, רוטב זיתים, טחינה ועוד. ניתן לשלב בו גם עגבניות, מלפפונים, חסה ועוד.

סוג אחר שנחשב קלאסי הוא כריך גבינות, גבינה צהובה איכותית עם גבינה לבנה מרוחה בשני צידי הכריך, ניתן להוסיף גם גבינת עזים באמצע, וכמובן ירקות מסוגים שונים.

עוד סנדוויץ’ אהוב מגיע מהכיוון הבשרי, הוא כולל שורה של נקניקים, עם מיונז או חרדל, מלפפון חמוץ. אם אתם מחפשים סנדוויץ’ בשרי אחר אתם יכולים להכניס לתוכו נקניקיה עם חרדל או מיונז בסגנון אמריקאי.

אם הזכרנו את הסגנון האמריקאי, הרי שאפשר למצוא גם את הסגנון המקסיקאי, וכאן אנחנו נעבור מלחם לטורטייה, לתוכה אפשר להכניס ממרח אבוקדו, ביצים, שעועית מבושלת, בצל ועוד ירקות.

אפשרות אחרת היא כמובן לעשות מהסנדוויץ’ טוסט, במקרה כזה אפשר להכניס אותו אל תוך טוסטר ולחמם אותו מספר שניות, אז הלחם הופך להיות מושחם וכל המרכיבים בתוכו מתחממים, מן הסתם אידיאלי לעשות את זה עם סנדוויץ’ שכולל גבינה, אך אפשר לעשות זאת גם עם בשר או מרכיבים אחרים.

נקודה אחרונה, כל סנדוויץ’ שאתם בוחרים להכין או לאכול, תקפידו לאכול אותו טרי שהלחם יהיה טעים והמרכיבים השונים לא יתקלקלו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד