רעיונות לגאדג'טים

רעיונות לגאדג’טים שימושיים לוועדי עובדים

מחפשים רעיונות למתנות לעובדים, שאף אחד עוד לא קיבל? ישנם שפע הצעות של גאדג’טים מכל הסוגים, מתנות שאנו מכירים משנים שעברו, ממותגות בלוגו החברה, ובעלות ערך רגשי רב יותר, מאשר פוטנציאל מימוש בפועל. אם אתם מחפשים להרשים את הלקוחות שלכם, דרך מתנה מדליקה לעובדים שלכם בחברה או בארגון, הציצו במה שיש לנו להציע, ופנקו אותם במתנות שהם עוד לא מכירים.

חשבתם פעם על רעיון כמו דיסק און קי בעיצוב כרטיס אשראי?

ישנם מבחר סוגי דיסק און קי בכל מיני עיצובים, פרקטיים יותר או פחות. כשאתם מזמינים דיסק און קי, אתם חושבים על מספר אלמנטים, וכאן למשל, זה משתלב נפלא. אתם מבקשים שהדיסק און קי יהיה נוח לעובדים שלכם, זמין ונגיש לעבודה. אתם מבקשים שהוא יהיה שמור ולא יאבד בקלות, כי עם גודל מינימלי כמו שאנו אוהבים, הוא גם מאוד בסיכון להיעלם.

דיסק און קי חייב להיות פשוט ונגיש, אך מה קורה כשאתם מוציאים דיסק און קי בעיצוב מדליק, לפני הלקוח שלכם, או של העובדים שלכם? הלקוח מיד מסדר זאת בראש לתבנית של יצירתיות, פריצת גבולות מחשבתית ודרך חשיבה מיוחדת, שאינה בסטנדרטים הרגילים. יש כאן תשומת לב ודגש לפרטים הקטנים, והלקוח שלכם מזהה זאת.

גאדג’טים נוספים בתחום דיסק און קי, יכולים להיות גם עט כדורי עם דיסק און קי מובנה, או צמיד עור עם דיסק און קי, כדי שלא יאבד. ועוד תפנית מדליקה היא עט לייזר שמורכב גם עם דיסק און קי בתוכו. שווה להציץ בעוד רעיונות באתר כמובן.

רעיונות לגאדג'טים

מסטיק מטריף עם לוגו ממותג

מתנות טיפה פחות מורכבות, ומעט יותר נוצצות וזמניות, הן למשל, אריזות מסטיק ממוצגות ביחידות, או קופסאת מסטיקים ממותג. חישבו על זה ככרטיס ביקור לעסק, שכמו כל הכרטיסים האחרים, לרוב נעלמים בן רגע, והרושם הוא מה שנשאר. מסטיק מתוק וטעים ביותר, יעשה את העבודה, וישאיר ללקוחות הפונטציאליים שלכם טעם מתוק. ציידו את העובדים שלכם בפריט הזה כגאדג’ט פרקטי, ותזכו לראותם מניבים תוצאות בהקדם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד