rihot

נדנדה מעוצבת לגינה מעץ מלא:

אם יש לכם גינה, גינת גג או מרפסת גדולה, אין כמו לשבת בסוף היום, או ביום חופש עם הילדים על נדנדת עץ ולהירגע. נדנדות כשלעצמם הם דבר כייפי ומרגיע וכיום יש כול מיני סוגי נדנדות שאפשר לשים בגינה. לגינה פתוחה יש את היתרונות והחסרונות אך הדבר החשוב הוא להתחשב בריהוט טוב ואיכותי שיתאים לכול עונות השנה.

למה דווקא נדנדה לגינה מעץ מלא:

כאשר אנו באים לקנות נדנדת עץ לגינה אנו צריכים לבדוק כמה דברים:

  • סוג העץ: יש מספר סוגי עצים שמשתמשים בהם לנדנדות גינה ולריהוט חוץ בכלל:
  1. עץ אורן: זהו עץ אשר תאם יותר לריהוט חוץ והוא מאוד נפוץ בארץ. האורן הוא חלק ממשפחת העצים הרכים כמו עץ סידר, גשוני ועוד…בעץ האורן משתמשים לבניית בתים, ריהוט, פרגולות מחסנים וכו’. לעץ האורן יש טקסטורה ייחודית ורמת האיכות שלו יכולה להגיע עד 5 שזה סוג העץ האיכותי ביותר.
  2. איפאה: סוג עץ זה שדומה לעץ האורן גם יכול לשמש כריהוט חוץ וזאת בשל עמידותו למים ופגעי מזג אוויר. החיסרון שלו שהוא יקר יותר בהרבה מעץ האורן.
  3. מהגוני: לעץ המהגוני יש צבע מעט אדמדם והוא גם מתאים לריהוט גינה.  גם הוא יותר יקר מהאורן ופחות נפוץ.
  • בטיחות: לרוב נדנדות לגינה מיועדות לשני אנשים ומעלה. כדאי  לבדוק את הנדנדה ולראות שהיא אכן חזקה ויכולה להחזיק למעלה משני אנשים.
  • אחריות והובלה: בדקו האם יש אחריות על הנדנדה ולכמה זמן. האחריות היא לא על העץ עצמו, אלה על מצב שהנדנדה מתקלקלת או כול דבר דומה לזה וכמובן לוודא שיש הובלה והתקנה של הנדנדה, אם צריך.

איפה קונים נדנדה מעוצבת לגינה:

כיום יש לא מעט מקומות שאפשר לקנות בהם ריהוט לגינה ונדנדה לגינה בפרט. חשוב לקנות ממקום ידוע ובעל ניסיון ומקצועיות. יש הבדל בן נדנדה לגינה שקונים במקום שבו עושים את הנדנדה בעבודת יד איכותית לבין מקום שיכין לכם נדנדה לא בעבודת יד, אלה מתוך פס יצור של מפעל. היתרונות בקנייה ממקום שבו עושים נדנדה בעבודת יד זה איכות העץ, דגש על עיצוב, חוזק ואחריות.  בחרו מקום בעל המלצות או כזה שעובד עם מוסדות וארגונים שגם מזמינים ממנו ריהוט חוץ. נוסף וודאו כי המקום יכול לספק לכם חלפים וריפוד בכמות בלתי מוגבלת ובכל זמן.  השירות במקום גם חשוב שיהיה אדיב יענה לכם על כול שאלה ובעיה ואף ייתן לכם עצות איך לשמור על הנדנדה שקניתם ועל ריהוט לגינה בכלל.

כמה תעלה נדנדה לגינה במחיר מבצע:

יש כול מיני סוגי דגמים וגדלים של נדנדות עץ. אז כמו שאמרנו, חשוב לקנות במקום אמין ומקצועי ולבדוק את המחירים. אפשר לעשו שסקר שווקים באינטרנט ולראות מה המחיר הממוצע לנדנדה בגודל שאתם מחפשים. שימו לב שכאשר מדובר על נדנדה מעוצבת איכותית לגינה בעבודת יד, המחיר יהיה שונה ואף יקר יותר. יש מדי פעם מבצעים שעושים לגבי ריהוט לגינה ונדנדות לגינה והתקופה הזאת שלפני הקיץ, היא תקופה טובה לבדוק את המבצעים. לדוגמה נדנדה גדולה עם מושב מעוגל ונוח, מעוצבת ויפה, פלוס גגון נגד שמש, פלוס מזרן נדנדה, יכול לעלות בין 2700- 2800 לפני מבצע ואחרי מבצע זה יכול להגיע גם  ל -2400

לסיכום: אין על החוויה של נדנדת עץ בגינה וכאשר אתם קונים במקום מקצועי ובעל ניסיון אשר יודע את הצרכים שלכם ואף יכול לעשות לכם נדנדה בהתאמה אישית, אתם מרוויחים ונהנים כפליים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד