מאוורר תקרה

איך לעבור את הקיץ בכיף ובשלום? מאוורר תקרה, צלייה, ובריכת ילדים הם חלק מהפתרון!

הקיץ הלוהט לפנינו ורבים מאיתנו, כבר חרדים לגבי עתיד גופם בחום הלוהט. חודשי יולי אוגוסט בארץ, הופכים אותנו לאדומים ומזיעים, ואפילו לחסרי אונים, והחודשים שאמורים להיות כיפיים הופכים לסבל גדול במיוחד. לשם כך, הכנו לכם מספר פתרונות שלא כולם כוללים מיזוג אוויר. אז כיצד למזג כאשר הגוף זולג?

בריכת גומי קטנה – אם יצא לכם לעבור בשכונות יוקרה, ולהביט בקנאה בשולי הבריכות האולימפיות המבצבצות בגינות הענק של העשירון העליון, חשוב שתדעו שאם מעט יצירתיות, תוכלו גם אתם לשכשך בבריכה!

כדי שגם אתם תוכלו לטבול במים נעימים, תמיד תוכלו לרכוש בריכה גדולה לחצר, אם אתם דלים בתקציב ומקום, תוכלו לרכוש בריכה קטנה מגומי, שעלותה לא עוברת את המאה שקלים, לנפחה בקלות, למלא קצת מים מהצינור, להוסיף ברווז גומי שלא יהיה משעמם ופשוט לשבת בה בכיף בימים החמים. חשוב להציב מעל הבריכה שמשיה, וזאת על מנת שלא יישרף גופכם מקרני השמש הלוהטות.

מאוור תקרה – מזגנים המופעלים בבית כל היום אינם חסכניים בחשמל ואנרגיה, הם לא מאפשרים אספקת אוויר וזאת בשל החלונות הסגורים, והם יכולים גם להקפיא את החדר. לכן אנשים רבים אוהבים להתקין מאוור תקרה גדול בסלון, בחדרים, ובבתי העסק. מאווררי התקרה הם פתרון נפלא למי שרוצה ליהנות מעוצמות אוויר גבוהות ובד ובד לחסוך בחשמל. המאווררים מאפשרים כניסת אוויר עם השארת  חלונות פתוחים וקבלת הרבה חמצן ואוויר טבעי.

חשוב לדעת!

מאווררי תקרה גדולים מהווים פתרון נהדר גם לבתי עסק ומבני תעשייה, ובעלי עסקים רבים מעדיפים להתקין מספר מאווררי תקרה גדולים בבית העסק במקום מזגן.

ציליה – אין כמו ימי הקיץ כדי לשבת בחוץ וליהנות מהגינה או החצר. אבל לעיתים השמש הקופחת על ראשינו גורמת לנו לחפש מקלט ופשוט לשבת בבית במצוקת חום קשה. לכן, צלייה שתתפרס על שטח הגינה, יכולה להיות פתרון מושלם ומכסה כיפי מהשמש.

את הציליה ניתן להתקין מבד לבן שעלותו אינה יקרה ואותו ניתן למצוא בכל מקום, ואפשר לקבוע את גודל הציליה לפי מיקום פינת הישיבה שלכם בחצר. מתחת לציליה כיף לארח חברים, משפחה וסתם לשבת וליהנות מהאוויר הנעים.

לסיכום נאמר שבין אם מדובר במאוורר תקרה, ציליה, או בריכה – חשוב שתכינו את עצמכם לקיץ ותתחילו לפעול למען קיץ נעים יותר כבר עכשיו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד