5 פתרונות שינה לחדרים קטנים

מיטה מתכווננת חשמלית עבור הבריאות שלכם

מיטה מתכווננת חשמלית יכולה לשפר את הבריאות ואת איכות השינה שלכם הרבה יותר מכפי שחשבתם וכאן נסביר לכם בדיוק למה ואיך זה קורה!


חוויית השינה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, השינה היא לא פינוק אלא צורך פיזיולוגי של ממש. בדומה למזון, מים וחמצן, גם בלי השינה הגוף לא יכול להתקיים ולתפקד. יחד עם זאת, בדיוק כפי שאנו נהנים לספק לעצמנו מזון טעים ולא רק כזה שיזין אותנו וייתן לנו אנרגיה, כך אנו גם נהנים משינה טובה, שתספק לגוף ולנפש שלנו את המנוחה שהם זקוקים לה לשם המשך תפקוד יום יומי תקין.

מיטה מתכווננת חשמלית


הירדמות מהירה

כאמור, השינה חשובה לגוף לא פחות מאשר חמצן. יחד עם זאת , ככל שהשנים חולפות כך אנו מקדישים פחות ופחות זמן לשינה איכותית והתוצאה היא תפקוד פחות טוב ומצב רוח ירוד. היות שאיננו מקדישים מספיק זמן לשינה, הדרך הטובה ביותר לפצות על כך היא על ידי קיצור זמן ההירדמות. האפשרות לשנות את הזוויות של חלקי המיטה השונים באמצעות שלט ובלי לצאת מהמיטה מאפשרת הירדמות קלה ומהירה יותר.


הכנה לשינה

חלק חשוב מהשינה הוא שלב ההתכוננות לקראתה. שלב זה חשוב בעיקר משום שהוא משפיע באופן ישיר על ההירדמות ועל איכות השינה. היתרון של מיטה מתכווננת חשמלית מבחינה זו הוא, שהיא מאפשרת לשהות בה ולעשות את הדברים האהובים לפני השינה. לדוגמה, קריאת ספר או עיתון, צפייה בטלוויזיה וכדומה. כל זאת, בתנוחה נוחה לכך ועם אפשרות למעבר פשוט ונוח לתנוחת השינה הרצויה.


מניעת בעיות נשימה

מי שסובל מבעיות נשימה יודע, שזמן השינה הוא זמן, שבו הקשיים עולים יותר מאשר בזמן הערות וזאת, משום שכאשר פלג הגוף העליון מורם הנשימה קלה יותר ולכן שינה כשפלג העליון מורם היא טובה ואיכותית יותר. אחת מבעיות הנשימה הנפוצות ביותר בזמן השינה היא נחירות. הנחירות מפריעות הן לישן עצמו והן למי שישן לידו ולכן חשוב מאוד למצוא את הדרך להפסיק אותן ואת זה ניתן לעשות בקלות עם מיטה מתכווננת חשמלית.


תמיכה מושלמת

התמיכה הניתנת על ידי המיטה המתכווננת לכל חלקי הגוף לא רק מאפשרת שינה טובה, אלא היא גם עוזרת למנוע כאבים שונים כדוגמת כאבי גב, שנפוצים מאוד בקרב כלל האוכלוסייה, ועוזרת גם לשיפור זרימת הדם במהלך השינה לכל חלקי הגוף ודבר זה חשוב בעיקר מפני שלשינה מוקדשות מספר שעות בכל יממה ובגוף צריך לקבל במהלכן את התנאים הדרושים לו כדי להמשיך לתפקד באופן מיטבי.

דבר נוסף, שדורש זרימה טובה של בדם בגוף ותמיכה נכונה הוא מקרה של בצקות. כאשר ישנן בצקות, שמופיעות בעיקר ברגליים, מומלץ להרים אותן מעט מעל לגובה של שאר הגוף וכך ניתן למנוע החמרה של המצב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד