מתנות ליולדת

מתנות ליולדת

מתנות ליולדת

מארזי מתנות לכל יולדת

לחברה שלכם נולד תינוק חדש? לאחותכם נולד עולל מתוק ומיוחד? לעמיתה לעבודה נולד בן או בת? לשכנה נוספה תינוקת מדהימה למשפחה? זה הזמן לפנק את היולדת במתנה סמלית ונחוצה הכוללת פריטים חשובים לתינוק ולתינוקת. כל מתנה המוצגת באתר כוללת מארז שונה הכולל סלסלה מהודרת. המארזים הכוללים בחלקם מגבות רחצה, מגבות קופיצ’ון ומגבות לפליטה; בגדי גוף; גרביים; אוברולים; חיתולי פלנל וחיתולי בד להצללה, לפליטה ולפרישה לפני ההחלפה; נשכנים; משחקי  התפתחות לעגלה, לרכב ולמיטה; שמיכה; דובי; ברווזון לאמבטיה; סל כביסה; מכנסי רגלית וחולצת מעטפה מכותנה; סיכה מעוצבת לתיק ולעגלה; בקבוקים; מוצצים; מיני תהילים וחמסה להגנה; תמרוקים הכוללים שמפו, אל סבון וקרם גוף מבית ד”ר פישר – הכל ארוז בהשקעה – ולקינוח – מצורפת גם ברכה ובה תתבקשו להוסיף ממילותיכם כי מתנה בשילוב ברכה מעלה את המניות שלה בעיני היולדת.

למה חשוב להעניק מתנה ליולדת הטרייה?

חשוב להעניק מתנה ליולדת שזה עתה נולדה כי היא זקוקה לתמיכה בדרכה החדשה, בכל זאת – מאורע חשוב ומרגש נוצר כעת – הולדת תינוק או תינוקת היא דבר שמצפים לו תשעה חודשים, ההיריון מלווה גם בקשיים, בגלי חום, בקושי לסחוב את הבטן הגדולה, בבחילות, בהקאות, בהתרגשויות ובחששות – בפרט כאשר מדובר באימא טרייה, הפחד גם מרגע הלידה ומהצירים והפחד גם מההתמודדות בגידול הילדים מעוררים חרדה קלה לעיתים. כשאתם מעניקים מתנות ליולדת אתם יוצרים אצלה תחושה נעימה בלב, תחושה שמעניקה לה שמחה, הרגשה שחושבים עליה ומתייחסים אליה. נכון שלידה היא דבר מרגש ומשמח, אך האם הטרייה זקוקה עדיין לתמיכה  – הן פיזית הן נפשית. מתנה קטנה מייצרת חום נעים בגופה כי בין כל המטלות שהיא מחויבת להן, יש רגע אחד שבו מישהו מתייחס אליה וחולק איתה רגעים מופלאים מול הזאטוטים הקטנים שהגיחו לעולם.

מתנות ליולדת

איך לבחור את המתנה המתאימה ביותר ליולדת?

אפשר להתמקד במתנה אישית ליולדת ואפשר להתמקד במתנה הכוללת פריטים הכרחיים לתינוק ולתינוקת. כדי לבחור מתנה מתאימה שימו לב מה יש בכל מארז, מה מתאים לתינוק, מה מתאים לתינוקת ומה מתאים לתקציב שהצבתם לעצמכם. אפשר לאתר מתנות מרשימות גם בלי לקרוע את הכיס, חפשו היטב מה מוצא חן בעיניכם ובחרו בהתאם. מתנות ליולדת מחממות את הלב, רגע לפני הכניסה לעולם האימהות. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד