פיצוציות במבט אחר

פיצוציות במבט אחר

אם אתם פותחים פיצוציה, אתם בוודאי יודעים כי עד כמה שמרחב של קיוסקים ופיצוציות קטן, עדיין יש להשקיע מחשבה רבה בדרך בה מעוצב החלל, כך שהוא יהיה מכירתי, יעיל ונוח.

ואכן כיום, רבים מבעלי הפיצוציות נעזרים במומחים בתכנון וליווי והקמת חנויות מזון וזאת כדי לייעל את תהליכי המכירה ולהפוך אותם לפשוטים אך רווחיים יותר.

אז כיצד מתכננים קיוסק?

לפני שנסביר אודות התכנון, חשוב לדעת כי קיוסק או בשמו השני “פיצוציה” מטרתו לאפשר לעוברים ושבים קנייה מהירה וקלה של מוצרי מזון שבראשם חטיפים, משקאות, דברי מתיקה ושאר מוצרי צריכה המאפשרים רכישה קלה, זמינה וללא תורים ארוכים כמו כאלה הנוצרים בסופרים/ חנויות ומכולות.

כיצד מתכננים פיצוציה?

תכנון פיצוציה Retail Planing דורש מקצועיות דווקא משום שגודלן של פיצוציות נחשב קטן יותר משל מכולות או של סופרמרקטים, בעוד שבשטח זה יש להכניס כמה שיותר מוצרים ולעשות זאת בצורה יעילה.

לשם כך, רבים שוכרים מומחים בתכנון חנויות מזון בעוד שהמומחים מבצעים את כל הדרוש כדי למקם את המוצרים נכון, לאפשר נגישות אל כל מוצר מהקטן עד הגדול ביותר.

התכנון מאפשר שילוב מוצרים בצורה נכונה בקיוסק באמצעות שימוש בצבעים מושכים, תכנון מדפים ומיקום מוצרים בצורה יעילה, בזמן שכל פעולות אלה יתרמו וישפיעו במידה רבה על חווית הקניה של הלקוחות.

כדי לתכנן קיוסק בצורה נכונה, מבצעים מומחים בשיווק ותכנון סופרים ופיצוציות כמו
יריב בן אהרון כמה פעולות חשובות, כגון:

  • זיהוי ופילוח קהל היעד – הלוא הם הצרכים שיגיעו למקום.
  • התאמת שפה ייחודית באמצעות שילוט פרסום ותכנן המרחב
  • תכנון ויצירת חווית קנייה טובה.
  • עיצוב המקום.
  • ליווי בעל העסק בכל שלבי התכנון והקמת הפיצוצייה.

באמצעות כל אלה ובאמצעות חברות מומחיות בהקמת קיוסק, רבים נהנים ממכירות טובות וקהל יעד קבוע שמגיע למקום ובצע בו רכישות.

לסיכום, כדי שהעסק שלכם יצליח, חשוב לדעת כיצד למקם מוצרים נכון, כיצד להציג את הסחורה מול הלקוחות, תוך עיצוב המרחב בצורה נכונה, נוחה ומכרתית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד