תיקון אייפון 4

תיקון אייפון 4 – פתרון בעיות נפוצות

אייפון 4 הינו אחד הטלפונים הנפוצים ביותר כיום, בין אם בשל המותג – אפל, ובין אם בשל העובדה שמדובר במוצר איכותי, היכול להחזיק מעמד למשך שנים רבות. עם זאת, חשוב לזכור כי גם במוצרים איכותיים עלולות להתעורר מגוון של בעיות. הרי לפניכם מספר בעיות נפוצות באייפון 4 והדרכים להתמודד עמן.

הטלפון “נתקע”

טלפונים חכמים, על אף מגוון היתרונות הגלומים בהם, עשויים להיתקע מפעם לפעם – בעיקר בשל העובדה כי מדובר במכשירים המהווים כמעט מחשב לכל דבר, והעניין עשוי להכביד עליהם. כאשר הטלפון נתקע, יש לבדוק תחילה האם בוצע עדכון תוכנה. לעיתים, גרסת תוכנה שאינה עדכנית עשויה לגרום לבעיות בחומרה, עניין שיגרום למכשיר להיתקע. אם כן בוצע עדכון הגרסה והטלפון עדיין נתקע, ניתן לשחרר אותו מהמצב התקוע באמצעות פעולה פשוטה למדיי – לחיצה על כפתור הכיבוי ועל כפתור הבית במקביל. עניין זה יאתחל את הטלפון מחדש ויוציא אותו מהמצב התקוע בו היה שרוי. בנוסף, אתחול זה יסייע מעט בשיפור ביצועי המכשיר.

מסך הטאצ’ משתגע

לעיתים, מסך הבית עשוי “להשתגע”, כלומר – להיות רגיש יותר ולדמות לחיצות גם כאשר לא לחצנו על דבר. מצב זה עלול לקרות בשל קרבת המכשיר ללחות גבוהה, בעיות בחומרה ועוד. במרבית המקרים, כיבוי והפעלה פשוטים של המכשיר יטפלו בבעיה. אם הפעולה בוצעה ומסך המגע עדיין לא פועל כראוי, יש להביא את המכשיר לתיקון בחנויות המתמחות בתיקון אייפון 4.

כפתור הבית לא מגיב

כפתור בית שאינו מגיב הינה אחת הבעיות הנפוצות ביותר באייפון. הבעיה בדרך כלל נגרמת בשל עייפות החומר, כלומר – התקלקלות הכפתור עם הזמן בשל שימוש רב בו. את הכפתור ניתן להחליף באופן עצמאי, או לחילופין – לקחת את המכשיר לתיקון, כאשר ההמלצה היא שהחלפת הכפתור תתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע, שכן אנשים שאינם עוסקים בתחום עלולים להזיק למכשיר בעת החלפת הכפתור.

קורוזיה

מי מאיתנו לא הפיל אי פעם את הטלפון לכיור, או אף גרוע מכך – לשירותים? קורוזיה הינה אחת הבעיות הנפוצות ביותר בטלפונים בכלל, ובטלפונים חכמים בפרט. קורוזיה מתרחשת כאשר המכשיר בא במגע עם מים. עניין זה יוצר מצב של החלדת הרכיבים הפנימיים והתקלקלות המכשיר. אם מכשירכם נפל למים, ניתן לייבש אותו במהירות ולהכניס אותו מיד לקופסא עם אורז לבן יבש (לא מבושל, כמובן), שיעזור לספוח את הלחות העודפת. לאחר מספר שעות, ייתכן כי כבר יהיה ניתן להשתמש במכשיר. אם הייבוש לא עזר או לא התבצע כראוי, יש לקחת את המכשיר לתיקון מוקדם ככל הניתן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד