תיק החתלה

מה חשוב שיהיה בתיק ההחתלה שלך?

תיק החתלה

אם את חובקת תינוק חדש, את בוודאי יודעת כי בכל הקשור לרך הנולד: הביגוד שהוא לובש, הצעצועים, השמיכות והחיתולים, כולם פריטים קטנים, אך יעילים.

עם זאת למרות שהמוצרים של תינוקך קטנים במיוחד, את עדיין מוצאת עצמך לא פעם נאבקת עם תיק ההחתלה של התינוק, בעוד שאינך יודעת מה הכי חשוב לקחת.

כדי לעשות סדר ולהבין מה חשוב שיהיה בתיק החתלה, הכנו לך רשימה של חפצים חשובים עבור יציאה החוצה עם תינוקך:

בקבוקים – חשוב כי בתיק יהיו שני בקבוקים אחד שמכיל פורמולה, ואחד שמכיל מים. בכך תוכלי לספק לתינוק אוכל בעת הצורך ומים בימים חמים.

מגבונים לחים – מגבונים לחים ידועים כפריט חובה עבור כל אם או אב, בעוד שעם המגבונים תכלי לנקות את התינוק, את עצמך, כמו גם את הסביבה שלך במידה והתינוק הקיא, פלט, או עשה צרכים במקום ציבורי.

חיתולים – אל תשכחי לקחת עמך לפחות שני חיתולים, גם אם את יוצאים לשעה בלבד. בחרי חיתולים איכותיים שקל להחליף, תוך שאת שמה אותם במקום המיועד לחיתולים בתיק ההחתלה.

פירות וירקות – קחי איתך פרי אחד או שניים למקרה שאת או התינוק תהיו רעבים. פירות וירקות ובעיקר גזר או מלפפון: ירגיעו כאבי צמיחת שיניים. לכן מומלץ תמיד שיהיה איתך פרי או ירק טוב.

שמיכה דקה – ארזי שמיכה דקה עליה תכלי להניח את הפעוט בזמן ישיבה בפארק, או בגינה הציבורית. בחרי שמיכה נוחה ונעימה עבור התינוק ועבורך.

משחק או בובה – בחרי את המשחק שילדך אוהב ולא רוצה להפריד ממנו. פריט זה יכול להיות בובה רכה, שמיכה, חולצה או כל פריט אחר שהתינוק חייב לידו כל הזמן. אל תשכחי לארוז מוצץ לרגעים בהם הוא דרוש במיוחד.

ביגוד להחלפה –  אם בחרת תיק החתלה טוב ואיכותי, תוכלי באחד התאים להכניס גם ביגוד להחלפה. מכנסיים, בגד גוף וחולצה קטנה יספקו לך ישועה ברגעים בהם התינוק מתלכלך. באמצעות בחירת תיק החתלה איכותי – תכלי להשתמש בכל החפצים שאת צריכה וליהנות מקלות נשיאת התיק ומיעילות רבה.

עוד מידע ודוגמאות תוכלו למצוא באתר https://www.toosh-kids.com/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד