קורקינט חשמלי

בטיחות בקורקינט חשמלי

הקורקינט החשמלי כבר מזמן כבש את השוק. אנחנו עדים לכך כי כיום בוחרים רבים להשאיר את המכונית בחנייה של הבית והם בוחרים לצאת לעבודה כמו גם לכל מקום אחר באמצעות הקורקינט החשמלי שרכשו דרך האתר http://www.wheeltech.co.il. האם הם נוהגים כשורה? האם זה אכן חכם לעשות זאת? ואם כן מה הם כללי הבטיחות לרכיבה נכונה בקורקינט?

הקורקינט הוא כלי רכב חשמלי אשר למעשה לא נראה כמו מכונית וגם לא ממש מתנהג כמוהו, אך בכל זאת מדובר בכלי רכב המסוגל להרבה ביחס לקורקינט ידני. אך כאשר אנחנו נוטלים לידינו את הקורקינט החשמלי אנחנו חייבים לדעת כי אחרי הכול מדובר בכלי רכב שהוא חשמלי ועל כן הוא דורש היצמדות מוחלטת לכללי הבטיחות.

מהם כללי הבטיחות ברכיבה על גבי קורקינט?

  • רכיבה לפי האפשרויות של הקורקינט – ישנם קורקינטים חשמליים עם הספקי וואט משתנים. קורקינט שאינו מסוגל להאיץ למהירות גבוהה, הוא כזה שחייבים לרכב עליו לאט ובזהירות. אך קורקינט שמסוגל להגיע למהירות  גבוהה, כן יוכל לבצע נסיעות מהירות. חשוב לשים לב לכל מה שיש בדרך על מנת שהרוכב לא ייפגע וכמובן גם עוברי אורח לא ייפגעו.
  • רכיבה באזורים מוגנים  -למרות שהרוכב על הקורקינט החשמלי עשוי להרגיש ממש ‘מלך העולם’ ונדמה לו כי אין הבדל בינו לבין כונית רגילה, עדיין חשוב מאוד לזכור כי מדובר אחרי הכול בקורקינט בסך הכול. אי אפשר לרכב איתם על כבישים סואנים ואסור לנסות להשתלב בתחבורה הרגילה. מקומו של הקורקינט הוא בצדי המדרכה על מנת שלא לפגוע בעוברי אורח.
  • התחשבות בגלגלים – ישנם סוגים שונים של גלגלים לקורקינט. לא כל סוג של גלגל יוכל להתאים לכל תנאי הנסיעה הקיימים. גלגל גדול יוכל להשתלט בצורה בטוחה יותר על המכשולים השונים בדרכים, זאת לעומת גלגלים קטנים שלא ממש יצלחו את המשימה.

כאשר לקורקינט ישנם גלגלי שטח הוא יוכל לנוע גם בשבילי עפר ובדרכים שאינן סלולות.

אז הבנו כי גם ברכיבה על קורקינט ישנה רשימה של כללים ושל אזהרות. חשוב מאוד לשים לב אליהם על מנת שהרכיבה תסתיים בשלום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד